۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۵۴

محمدی:

امداد رسانی اردبیل نیازمند یک دستگاه جرثقیل است/تاخیر شش ساعته در نجات یک مجروح

امداد رسانی اردبیل نیازمند یک دستگاه جرثقیل است/تاخیر شش ساعته در نجات یک مجروح

اردبیل- خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به ضرورت تهیه یک دستگاه جرثقیل در عملیات امداد رسانی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین محمدی شامگاه جمعه در حاشیه امداد رسانی به تریلر واژگون شده در جاده سرجم تصریح کرد: نبود جرثقیل در عملیات امداد رسانی به ویژه در تصادفات به یکی از معضلات نیروهای امدادی تبدیل شده است.

وی با یادآوری سقوط یک دستگاه تریلر در جاده اردبیل- سرچم بر اثر ریزش سنگ در ظهر جمعه، اضافه کرد: امداد رسانی به راننده این خودرو به دلیل نبود جرثقیل شش ساعت به طول انجامید.

محمدی با بیان اینکه از ساعات اولیه حادثه نیروهای امدادی در محل حضور یافتند، ادامه داد: در عین حال نبود جرثقیل موجب شد تا امداد رسانی و درمان راننده به همان شکلی که در بدنه خودرو گیر افتاده است انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر افزود: در نهایت بعد از شش ساعت تلاش مستمر فرد مجروح از لاشه خودرو بیرون کشیده شد و به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه نبود تجهیزات حتی تلاش نیروهای امدادی را متاثر می سازد عاجزانه از دستگاه های متولی خواستار تامین تجهیزات مورد نیاز امداد رسانی به ویژه جرثقیل شد.

کد خبر 2378024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha