۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

فرنگی کاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

فرنگی کاران چهار وزن نخست حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی مدعیان اوزان 59، 71، 80 و 98 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی عصر امروز (دوشنبه) به وقت محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در وزن 71 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ماکسات یرژپوف از قزاقستان وی رود و در صورت پیروزی در این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان کریشان کانت یاداو از هند و جی هیون جونگ از کره جنوبی قهرمان المپیک 204 آتن، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا مسابقه می دهد. در این وزن 9 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند حبیب اله اخلاقی در دور نخست به مصاف جعفر خان از قطر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي با برنده کشتی میان بسیکی سالدادزه از ازبکستان و سینگ هارپرت از هند می رود.

دروزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نوزات صالح از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دور سوم  و در مرحله نيمه نهايي با برنده کشتی یرولان ایسکاکوف از قزاقستان و هاک بون جیون از کره جنوبی مسابقه می دهد. در این وزن 9 کشتی گیر حضور دارند.

تیم ایران در وزن 59 کیلوگرم نماینده ای ندارد.

رقابتهای چهاروزن نخست کشتی فرنگی از ساعت 7:30 صبح فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

کد خبر 2380340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha