۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

رحیمی:

برخورد با اراذل واوباش در استان قزوین جدی است

برخورد با اراذل واوباش در استان قزوین جدی است

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: برای تامین امنیت و آرامش مردم برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کندگان استان با جدیت و قاطعیت در اولویت برنامه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب رحیمی ضهر چهارشنبه در جلسه مشترک تامین استان و شهرستانها که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهارداشت: تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم مهمترین وظیفه مسئولان استان است و در این زمینه جدی هستیم.

وی افزود: نباید اجازه داد عده ای معدود با سلب آسایش مردم موجب نگرانی و دغدغه دیگران شوند و بر این اساس مصمم هستیم با متخلفان در هر حوزه برخورد قانونی کنیم.

معاون سياسي، امنيتي استاندار تصریح کرد: شناسنامه دار كردن اراذل و اوباش استان قزوين از برنامه هایی است که پیگیر عملی شدن آن هستیم.

رحيمي یادآورشد: برخورد با اراذل و اوباش بايد با قاطعیت صورت گيرد و بانك اطلاعات اين افراد تهيه و شناسنامه دار شوند چون در بسياري ازجرائم و آسيب ها اين اشخاص نقش زیادی دارند.

وي با اشاره به بازگشايي مدارس نیز اظهارداشت: مديران مدارس لازم است در خصوص حمل سلاح سرد توسط دانش آموزان در محيط هاي آموزشي كنترل و نظارت جدی داشته باشند و با توجه به بازگشايي دانشگاهها و مدارس اين موضوع در دستور كار قرار گيرد.

معاون انتظامي و امنيتي استاندار با تاكيد بر جمع آوري سلاح هاي غير مجاز در استان تصريح كرد:  نزاع ها و درگيري هاي دسته جمعي بايد در مناطق مختلف رصد شود تا با پيشگيري و اقدام به موقع از گسترش تبعات و عوارض آن كاسته شود.

رحيمي گفت: رسيدگي به مسائل كارگري و دانشجويي در شهرستان ها قبل از هرگونه تجمع اعتراضي باید انجام شود و كنترل كالاهاي قاچاق و توجه به مواد مخدر و اعتياد از ديگر مسائلي است كه بايد مورد توجه مديران و مسئولان قرار گیرد.

وي در پايان افزود: ارتباط با مردم و ايجاد شور و نشاط و اميد در جامعه بايد در اولویت کارها باشد و به عنوان دستور كار مديران مورد توجه قرار گیرد تا در سايه آن آرامش در جامعه حكمفرما شود.


 
 

کد خبر 2381792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha