۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸

با حضور فرماندار دشتی:

مدرسه 6 کلاسه شهید حاجیانی کاکی دشتی به بهره برداری رسید

مدرسه 6 کلاسه شهید حاجیانی کاکی دشتی به بهره برداری رسید

دشتی- خبرگزاری مهر: معاون فنی و اجرای اداره کل نوسازی و مدارس استان بوشهر گفت: مدرسه 6کلاسه شهید حاجیانی شهر کاکی به همت اتاق بازگانی تهران با اعتبار 7میلیارد و800میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باباخانی ظهر چهارشنبه در حاشیه  افتتاح این مدرسه  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از زلزله بیستم فرودین ماه سال 91 شهرستان دشتی تفاهم نامه ای بین جامعه نیکو کاری ابرار،مجمع خیرین مدرسه ساز استان و اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز استان بوشهر جهت احداث دو مدرسه 6کلاسه در شهر شنبه و کاکی به امضا رسید.

وی افزود: مدرسه6 کلاسه  شهید رجبی شهر زلزله زده شنبه با 630 متر مربع زیر بنا ساختمان و هزارو760 متر مربع محوطه سازی در مدت زمان دو ماه و به عنوان اولین مدرسه بازسازی شده در منطقه زلزله زده تکمیل و تجهیز شد و همزمان با بازگشایی مدارس در روز اول مهرماه سال 92 به بهره برداری رسید.

باباخانی ادامه داد: مدرسه 6کلاسه شهید حاجیانی کاکی نیز  دارای660مترمربع زیر بنا ساختمان،هزارو750 مترمربع محوطه سازی و 71 مترمربع ساختمان سرایداری است.

وی تصریح کرد: این مدارس با همکاری اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران  وتهران ساخته شده که برای احداث آنها 17 میلیاردو500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: اعتبار مدرسه 6کلاسه شهید رجبی شهر شنبه نیز با اعتبار نه میلیاردو 700 میلیون ریال و مدرسه 6کلاسه شهید حاجیانی نیز هفت میلیاردو 800 میلیون ریال بوده است.

معاون برنامه ریزی استاندار نیز با تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی و جامعه نیکو کاری گفت: دو سال گذشته در شهرستان دشتی زلزله به بزرگی 1/6 دهم رخ داد که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان و خراب شده زیر ساختهاشد.

عوض پور افزود: بعد از زلزله مردم ایران بزرگواری  کردند و مردم زلزله زده  مورد حمایت خود قرار دادند و در سطح استان و دولت خیلی تلاش شد که مردم به زندگی عادی خود برگردند.

وی بیان کرد: امروز در اینجا حضور پیدا کردم که از طرف استاندار بوشهر و مردم قدر شناس بوشهر از خدمات صورت گرفته تقدیر کنم.

کد خبر 2382012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha