۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸

انتظاری هروی:

اجرای قانون ممنوعیت ذبح دام در معابر و منازل برای حفظ بهداشت عمومی است

اجرای قانون ممنوعیت ذبح دام در معابر و منازل  برای حفظ بهداشت عمومی است

مشهد – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهرمشهد گفت: اجرای قانون ممنوعیت ذبح دام در معابر و منازل فقط برای حفظ جان خود شهروندان و بهداشت عمومی است و در صورت عدم رعایت با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن انتظاری هروی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت ذبح دام در منازل و معابر عنوان کرد: اعمال قانون در روز عید قربان و برخورد با مجرمین گامی در راستای ارتقای فرهنگ ذبح سالم دام است.

وی ابراز کرد: اجرای این قانون فقط برای حفظ جان خود شهروندان و حفظ بهداشت عمومی است و در صورت عدم رعایت با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

انتظاری با بیان اینکه ذبح دام در روز عید قربان عملی نیکو و پسندیده محسوب می شود، افزود: این عمل باید با رعایت نکات بهداشتی رنگ و بوی معنویت به خود بگیرد و در مکان خاص خود  انجام شود.

وی عنوان کرد: در روز عید قربان اکیب های بازرسی اداره دامپزشکی مشهد در نواحی مختلف سطح شهر مستقر می شوند تا با شهروندانی که با عدم رعایت قانون ممنوعیت ذبح دام در منازل و معابر  اقدام به ذبح می کنند، برخورد قانونی داشته باشند.

رئیس شورای شهر مشهد افزود: با نصب بنر و توزیع بروشور در سطح شهر ممنوعیت ذبح دام در معابر و منازل و همچنین ذبح رایگان دام نذری توسط کشتار گاه صنعتی گوشت مشهد اطلاع رسانی شده است.

انتظاری هروی افزود: با متخلفینی که اقدام به عرضه دام، ذبح در معابر و منازل کنند برخورد و جریمه نقدی می شوند.

کد خبر 2382046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha