۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

دلاوری: بدنم خالی کرده بود/ با دعای مردم طلا می‎گیرم

دلاوری: بدنم خالی کرده بود/ با دعای مردم طلا می‎گیرم

نماینده وزن 91+ کیلوگرم بوکس ایران بعد از پیروزی برابر حریف ازبک خود گفت: در دو بازی قبلی به خودم زیاد فشار آوردم و به همین علت در این مسابقه بدنم خالی کرده بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، جاسم دلاوری که با پیروزی مقابل حریف ازبکستانی به فینال وزن 91+ کیلوگرم بوکس صعود کرد،در خاتمه رقابتش اظهار داشت: دو بازی قبلی به خودم خیلی فشار آوردم و از سوی دیگر نمی‎خواستم داوری تاثیرگذار باشد.

وی افزود: امروز بدنم خالی کرده بود و کارایی لازم را نداشت از این رو علی رغم پیروز شدنم از همه معذرت می‎خواهم که جان به لب شدند.

دلاوری در مورد دیدار فینال گفت: امیدوارم فردا سرحال‌ تر باشم.من نسبت به حریف قزاقم ذهنیت ندارم و باید تا کی به آنها فکر کنیم اما با دعای خیر مردم و به خصوص اهالی روستای انارمرز در جویبار فردا می‌برم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha