۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۲۱

حواشي ديدار سپاهان و پرسپوليس؛

عاليشاه بعد از تعويض به رختکن رفت/ پرتاب بطري به درون زمين مسابقه

عاليشاه بعد از تعويض به رختکن رفت/ پرتاب بطري به درون زمين مسابقه

اصفهان – خبرگزاري مهر: اميد عاليشاه بعد از تعويض خود در بازي امروز سپاهان مقابل پرسپوليس تهران، زمين بازي را ترک کرد و به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشي ديدار تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس تهران در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور به شرح زير است:

* حسین عبدی، مربي تيم پرسپوليس در طول برگزاری این مسابقه یادداشت‌برداری می‌کرد و بعد از گذشت دقايقي، در موقعيت‌هاي استراحت، به بازيکنان تيمش نکاتي را گوشزد مي‌کرد.

* اميد عاليشاه در دقيقه 66 مسابقه بعد از تعويض با مهرداد کفشگري به روي نيمکت نرفت و زمين چمن ورزشگاه را ترک کرد تا به رختکن ورزشگاه برود.

* درگيري بين يکي از تماشاگران سپاهان با ليدر باشگاه سپاهان از ديگر حاشيه‌هاي نيمه دوم اين مسابقه به شمار مي‌رفت که در نهايت با وساطت تماشاگران ديگر ختم به خير شد.

* محسن بنگر، مدافع پرسپوليس و جواهير سوکاي، مهاجم سپاهان در بين دو نيمه با يکديگر خوش و بش کردند.

* سرمربيان دو تيم در دقايقي از بازي بر روي کاغذهاي خود يادداشت برداري کردند و تلاشس کردند که نقاط ضعف تيم خود را يادداشت کنند.

* در نيمه دوم مسابقه تعدادي از تماشاگران پرسپوليس به طرف محمدرضا خلعتبري بطري پرتاب کردند.

* خلعتبري در بازي امروز يکي از چهره‌هاي پرحاشيه مسابقه به شمار مي‌رفت؛ او بعد از درگيري خود در نيمه نخست بازي با نورمحمدي و نوري، در دقيقه 68 مسابق در صحنه خطاي رضا حقيقي روي او، با اين بازيکن درگير شد و تماشاگران واکنش نشان دادند.

* عليرضا فغاني، داور مسابقه بعد از درگيري محمدرضا خلعتبري و رضا حقيقي، به مدافع تيم پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

* خلعتبري، مهاجم سپاهان که ارتباط خوبي با لوسيانو پريرا، مهاجم برزيلي سپاهان دارد، به هنگام تعويض پريرا با افسوس سر خود را تکان داده و ناراحتي خود را از خروج پريرا نشان داد؛ او همچنين در چند صحنه بعد از عدم گلزني با عصبانيت دستانش را به زمين مي‌زد و به شدت ناراحت بود.

* ميثم حسيني در دقيقه 79 مسابقه و صحنه درگيري با جواهير سوکاي، به روي او خطا کرد و براي لحظاتي، پيراهن اين بازيکن را کشيد.

* تماشاگران پرسپوليس و سپاهان با يکديگر رابطه چندان دوستانه‌اي در اين بازي نداشتند و به شدت عليه يکديگر شعار سر مي‌دادند.

* نيلسون، دروازه‌بان پرسپوليس در دقيقه 88 مسابقه به دليل برخورد با يکي از بازيکنان تيم خود مصدوم شد و براي دقايقي روي زمين افتاد.

کد خبر 2382836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha