۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

برنامه روز پنجم جشنواره تئاتر شهر/ نامزدهای پوستر و عکس معرفی شدند

برنامه روز پنجم جشنواره تئاتر شهر/ نامزدهای پوستر و عکس معرفی شدند

اعلام برنامه های پنجمین روز جشنواره تئاتر شهر و معرفی نامزدهای بخش پوستر و عکس مهمترین اخبار سومین جشنواره تئاتر شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر شهر نامزدهای بخش مسابقه پوستر (یک دهه تئاتر ایران) و کاندیداهای مسابقه عکس را در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس معرفی کرد.

در بخش مسابقه پوستر تئاتر 8 گرافیست و طراح تئاتر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه معرفی شدند. کاندیدای دربافت جایزه بخش پوستر منصوره قره داغی، هادی معزی، مازیار قنبری، شكوه احمدی، محمد افشار، جواد آتشباری، كمال كچوئیان و ایلیا جهانیان اعلام شدند.

در بخش مسابقه عکس نیز کاندیداهای دریافت جایزه تک عکس سینا عدلی، پریناز آل آقا، كیارش مسیبی، ساناز دریائی، نیلوفر براری، حسن طاهری، منصوره قیلیچی و تینا دلنوازی معرفی شدند.

در بخش جایزه مجموعه عکس نیز سید ضیاء الدین صفویان، مریم ملک مختار، صنم توكلی، بیتا دهقان زاده، نغمه ارجمند و مهرداد متجلی کاندیدای دریافت جایزه بخش عکس سومین جشنواره تئاتر شهر شدند.

سومین جشنواره تئاتر شهر روز جمعه 18 مهر ماه 93 با برپایی آیین اختتامیه برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

اجرای 18 نمایش در بخش های پنجگانه جشنواره تئاتر شهر

پنجمین روز از سومین جشنواره تئاتر شهر با نیمه ماه مهر مصادف شده و روز شلوغی هم برای گروه های تئاتر حاضر در جشنواره است.

سه شنبه 15 مهر ماه از بخش باران جشنواره ، نمایش «برزیلیا» به نویسندگی باقر سروش با کارگردانی پوریا عبدی بین ساعات 18 و 20 در سالن ماه حوزه هنری اجرا می شود.

از همین بخش «حامیان کجایید؟» به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار ساعت 17 در سالن استاد سمندریان دانشکده هنرهای زیبا و «خاموشی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مختاری آزادفر بین ساعات 17 و 19 در سالن اصلی تلار محراب اجرا خواهد شد.

در بخش صحنه ای جشنواره نیز نمایش های «تداعی اطمینان» به نویسندگی سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی ساعت 19 در سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران و «بی نشون» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا کاظمی بین ساعات 16 و 18 در سالن کوچک تالار محراب روی صحنه خواهند رفت.

در بخش خیابانی جشنواره تئاتر شهر، 4 نمایش اجرا خواهند شد. در این بخش بین ساعات 16:30 تا 18 نمایش های «میوه های نارس» کار گروهی، «تا باد چنین بادا» به کارگردانی رستا رضوی و «میر نوروزی» نوشته فاطمه عرب کرمانی با کارگردانی محمود اکبرشاهی در فرهنگسرای اندیشه اجرا می شود.

در همین بخش از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای سرو «میرنوروزی» نوشته فاطمه عرب کرمانی با کارگردانی محمود اکبرشاهی و «میوه های نارس» کار گروهی به نمایش در می آید. در ادامه بخش خیابانی در فرهنگسرای شفق از ساعت 16 تا 18 نمایش های «کشف جدید» به نویسندگی و کارگردانی مسعود محرابی و «تا باد چنین بادا» نوشته امیرحسین شفیعی با کارگردانی رستا رضوی اجرا خواهد شد.

در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی از ساعت 17 تا 19 نمایش های «شاید غروب آغاز ماندن باشد» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و «مانتو کرم بلند» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بتوندی در فرهنگسرای سرو اجرا می شوند.

از بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر نیز در ساعت 17:30 تا 19:30 در فرهنگسرای اندیشه نمایش «عصاره مهربانی» به نویسندگی سعید رفیعی و کارگردانی احمد مایل و سعید رفیعی اجرا می شود. در همین بخش نمایش های «خاله سوسکه» نوشته حسین باغبان با کارگردانی زهره پرتوی از ساعت 16 تا 18 در خانه فرهنگ فدک و «قایق کاغذی» به نویسندگی سجاد بهره مند و کارگردانی زهرا مریدی از ساعت 16 تا 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران به روی صحنه خواهد رفت.

سومین دوره جشنواره تئاتر شهر از یازدهم تا هجدهم مهر ماه در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2384577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha