۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

حبیبی:

احداث سد نهب مشکلات آب شرب و كشاورزي منطقه را برطرف می کند

احداث سد نهب مشکلات آب شرب و كشاورزي منطقه را برطرف می کند

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون امورعمراني استاندار قزوین گفت: احداث سد نهب به عنوان بزرگترين پروژه آبي استان مشکلات تامين آب شرب و كشاورزي منطقه را مرتفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان صبح شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار در محل بخشداری منطقه تشکیل شد.

منوچهر حبیبی در این مراسم اظهارداشت: نگاه مسئولان استان به همه مناطق، نگاهي يكسان و عدالت محوري است و فرقي بين مناطق جود ندارد مهم نقش مديران محلي و بخشي براي پيگيري حل مسايل مناطق است، هرچه پيگيري ها بيشتر و اولويت بندي شده تر باشد سريعتر منتج به نتايج مطلوب خواهد شد.

وی با اشاره به كمبود منابع مالي دولت و ضرورت اولويت بندي موضوعات جهت اجراي طرح هاي عمراني افزود: در توسعه متوازن همه مناطق بايد از امكانات و خدمات بهره مند شوند و بايد در تمامي زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، عمراني، سياسي و ... رشد يكسان داشته باشيم.

معاون امور عمرانی استاندار حضور و بازديد مسئولان از مناطق مختلف استان را جلوه اي از مديريت جهادي برشمرد و با اشاره به تاكيد استاندار به مسئولين براي بررسي ميداني مسايل و مشكلات مناطق استان تصریح کرد: هدف از انجام این  بازديدها  ارايه گزارش و اطلاع رساني ازعملكرد و خدمات رساني دولت به مردم ، حضورمديران در منطقه براي اخذتصميمات ميداني، آشنايي مسوولين با مشكلات واقعي برای تصميم گيري هاي مناسب تر، اولويت بندي واقعي مشكلات با توجه به كمبود و محدوديت منابع مالي دولت، شناسايي توانمندي هاي مناطق به عنوان مبناي اقتصادمقاومتي برای اجراي پروژه هاي عمراني است.

وی با اشاره براينكه تصميمات جلسه براساس شرح وظايف ، توانايي و اعتبارات دستگاههاي اجرايي استان است تاكيد کرد: با توجه به اینکه امسال سال مديريت جهادي است بنابراين تصميمات هم بايد متفاوت از قبل بوده و اين تصميمات بايد حلال مشكلات باشد و چون بستر اقتصاد مقاومتي بخاطر توليد محصولات در روستاها بوده ، بنابراين بايد توجه بيشتري به روستاها شود.

حبیبی از احداث سد نهب به عنوان بزرگترين پروژه آبي استان نام برد و ادامه داد: با راه اندازي این طرح تحول شگرفي در تامين آب شرب و كشاورزي منطقه بوجود می آید، ضمن آنكه شهرک صنعتي خرمدشت نيز ظرفيت مناسبي براي اشتغال و رونق منطقه بوجود آورده است.

وی با تاكيد براينكه شرايط كاري فعلي عادي نيست تصریح کرد: رسيدگي به امور، مدير پيگير و با تدبير براي حل مشكلات مي خواهد فلذا  مديران دستگاههاي اجرايي براي جذب اعتبارات ابلاغي و اجراي پروژه هاي كاري در محدوديت زماني موجود پیگیری و جدیت لازم را داشته باشند.

در پایان این جلسه، معاون امورعمراني استانداري بهمراه جمعي از مسئولين با حضور در منازل تعدادي از خانواده هاي معزز و مكرم شهيدان بخش، ديداري صميمانه با اين عزيزان به عمل آوردند.

کد خبر 2386949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha