۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

سردار احمدی مقدم:

نیروی انتظامی 7 استان ارزیابی شد/ دستگاه دیپلماسی به پاکستان تذکر دهد

نیروی انتظامی 7 استان ارزیابی شد/ دستگاه دیپلماسی به پاکستان تذکر دهد

قم - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی 7 استان مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: تاکنون این استانها نمره‌ای بین 85 تا 87 را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح شنبه در حاشیه رژه نیروهای انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید قربان و غدیر گفت: ما اکنون در حال ارزیابی عملکرد نیروهای انتظامی استان‌های کشور هستیم.

وی با اشاره به افزایش جمعیت قم و افزایش تردد زائران در این استان و نیز افزایش تعداد طلاب و دانشجویان گفت: به همین نسبت برقراری امنیت در استان قم باید افزایش یابد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: تجهیزات، نیروی انسانی و امکانات ما باید با نیاز جامعه و کشور پیش رود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروی انتظامی 7 استان مورد ارزیابی قرار گرفته است، افزود: تاکنون این 7 استان نمره‌ای بین 85 تا 87 را دریافت کرده‌اند و از این میان نمره استان قم 86 خواهد بود که نمره قابل قبولی است.

احمدی مقدم با بیان اینکه نیروهای انتظامی سراسر کشور از هماهنگی خوبی برخوردارند، گفت: نیروی انتظامی قم عملکرد خوبی را داشته است.

مهمترین دغدغه نیروی انتظامی کمبود منابع مادی است

وی به عقب ماندگی‌هایی که نیروی انتظامی استان قم نسبت به کل کشور دارد اشاره کرد و گفت: این فاصله باید برداشته شود و نیروی انتظامی استان قم نمونه‌ای برای کل کشور شود.

فرمانده نیروی انتظامی مهمترین دغدغه را کمبود منابع مادی دانست که برای سرعت بخشیدن به اقدامات نیروی انتظامی و پاسخگویی نیازها برای برقراری امنیت لازم است.

وی مهمترین دغدغه در حوزه ماموریت‌ها را ریشه کن کردن اعتیاد و کاهش سرقت‌های خردی دانست و گفت: بیش از 80 درصد سرقت‌ها، سرقت خرد است.

احمدی مقدم تصریح کرد: زائرپذیر بودن قم موجب جذب سارقان به این شهر شده است و امروز با تشکیل قرارگاه سرقت پیشرفت خوبی در دستگیری سارقان و کاهش سرقت در این استان و کل کشور شاهد هستیم.

وی گفت: سرقت با پارامترهای اقتصادی ارتباط دارد که شکر خدا با ثبات اقتصادی و کاهش تحریم ها در کشور این سرقت ها کاهش یافته است.

دستگاه دیپلماسی به پاکستان تذکر دهد

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد داعش عنوان کرد: به غیر از موردی که در 40 کیلومتری قصر شیرین مشاهده شده در هیچ یک از مرزهای کشور اثری از وجود این گروهک و نزدیک شدن آن به کشور دیده نشده است.

وی همچنین در مورد حمله تروریستی اخیر که در کشور رخ داده است، گفت: در حال پیگیری و نابودی تروریست‌ها هستیم و با وجود اینکه تعدادی از آنها به کشور پاکستان فرار کرده‌اند باید دستگاه دیپلماسی به کشور پاکستان تذکرات لازم را برای همکاری بیشتر بدهند.

کد خبر 2386991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha