۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

نشست‌های عصر فرهنگ ملل به زودی آغاز می‌شود

نشست‌های عصر فرهنگ ملل به زودی آغاز می‌شود

نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «عصر فرهنگ ملل» با موضوع دیپلماسی فرهنگی و شاخصه‌های آن در جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست از سلسله جلسات تخصصی «عصر فرهنگ ملل» که با همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، به موضوع «دیپلماسی فرهنگی و شاخصه‌های آن در جمهوری اسلامی ایران» اختصاص دارد.

در این نشست که در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود، قرار است ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رضا ملکی کارشناس روابط بین الملل سخنرانی کنند. در این نشست همچنین مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و حمیدرضا شاه آبادی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی به عنوان میزبانان این برنامه، سخن خواهند گفت.

عصر فرهنگ ملل، نام سلسله نشست‌های فرهنگی است که به صورت ماهانه تا پایان امسال، مشترکاً توسط انتشارات بین‌المللی الهدی و معاونت پژوهش خانه هنرمندان ایران به میزبانی خانه هنرمندان برپا می‌شود.

این نشست روز دوشنبه 28 مهر از ساعت 16 در خانه هنرمندان ایران در خیابان طالقانی، خیابان فرصت شمالی (شهید سیدعباس موسوی) برگزار خواهد شد.

کد خبر 2389489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha