۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۲

سردار رحیمی توضیح داد:

حمله اشرار مسلح به ماموران انتظامی در مرکز سیستان و بلوچستان دفع شد

حمله اشرار مسلح به ماموران انتظامی در مرکز سیستان و بلوچستان دفع شد

زاهدان-خبرگزاری مهر: اشرار مسلح که شامگاه یکشنبه سعی داشتند ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه قطار خنجک زاهدان را مورد هدف قرار دهند با اقدام به موقع نیروهای انتظامی و برتری آتش فرار کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفتگو با مهر ابراز داشت: اشرار مسلح که با استفاده از یک دستگاه خودروی زانتیا شب گذشته قصد داشتند ماموران مستقر در پاسگاه قطار خنجک را مورد حمله مسلحانه قرار دهند در اجرای نقشه شوم خود ناکام ماندند.

سردار حسین رحیمی ابراز داشت: در این حمله مسلحانه به پاسگاه قطار خنجک که با اقدام به موقع ماموران انتظامی و آتش متقابل همراه شد ماموران در تعقیب خودروی اشرار با موضع گیری مناسب با اشرار مسلح درگیر و حمله آنها را دفع کردند.

وی اذعان داشت: در این درگیری که تا دقایقی ادامه داشت اشرار نتوانستند در برابر پلیس مقاومت کنند و با به جا گذاشتن خودرو پا به فرار گذاشتند.

وی گفت: اشرار مسلح در شب گذشته در حین انتقال خودروی متعلق به آنها بار دیگر با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با ماموران انتظامی درگیر شدند که این افراد نیز با عکس‌العمل به موقع پلیس پا به فرار گذاشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آثار خون به جای مانده در محل و روی خودرو و موتورسیکلت نشان از تلفات اشرار دارد.

کد خبر 2393002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha