۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۲

احمدی فر خبر داد:

خسارت 1200 میلیارد ريالی نخستین بارش پاییزی به باغداران اهری

خسارت 1200 میلیارد ريالی نخستین بارش پاییزی به باغداران اهری

اهر – خبرگزاری مهر: سرپرست جهاد کشاورزی اهر از وارد آمدن خسارت یکهزار و 200 میلیارد ریالی به باغداران این شهرستان در نخستین بارش برف پاییزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد احمدی فر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش سنگین و ناگهانی نخستین برف پائیزی اهر در سه روز گذشته گفت: در این بارش سنگین برف خسارت قابل توجهی به درختان میوه باغداران این شهرستان وارد شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی اهر با اشاره به نتایج بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته در خصوص میزان این خسارات خاطر نشان شد: متأسفانه بر اثر این بارش 1200 میلیارد ريال به درختان باغات اهر و روستاهای بخش مرکزی خسارت وارد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی از نخستین ساعات دیروز با حضور در باغات روستاهای خسارت دیده این شهرستان نسبت به انجام کارشناسی های لازم برای برآورد خسارتی که به درختان مثمر و غیرمثمر وارد شده، اقدامات لازم را صورت داده اند.

دبیر کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی اهر گفت: جهاد کشاورزی اهر با تکمیل گزارشات خسارات وارده مراتب را به ستاد حوادث غیر مترقبه و سازمان جهاد کشاورزی استان جهت مساعدت و راهنمایی های لازم اعلام کرده است.

کد خبر 2393477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha