۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴

راه‌اندازی خطوط تولید دو خودروی جدید ظرف سه ماه آینده

راه‌اندازی خطوط تولید دو خودروی جدید ظرف سه ماه آینده

مدیرعامل شرکت پارس خودرو از افزایش تولیدات این شرکت تا مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تولید دو محصول جدید از شرکت برلیانس در مدل های H320 وH330 در دستورکار پارس خودرو قرار گرفته که خطوط تولید آن تا سه ماه آینده راه اندازی می شود و این محصولات تا پایان سال جاری در سبد محصولات این شرکت قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر آقامحمدی با اشاره به افزایش تولید محصولات این شرکت در سال جاری، افزود: تولید شرکت پارس خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال 92 با افزایش 72 درصدی همراه بوده که این مهم با همت و تلاش کارکنان این شرکت تحقق یافته است.

مدیرعامل پارس خودرو تاکید کرد: افزایش تولید اصلی ترین برنامه پارس خودرو برای پاسخ به نیاز مشتریان است که امیدواریم با رفع تحریم ها و مشکلات تا پایان سال بتوانیم به اهداف خود در تولید دست یابیم.

وی در خصوص تولید محصولات جدید در پارس خودرو، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته دو محصول جدید از شرکت برلیانس در مدل های H320 وH330 در دستورکار پارس خودرو قرار گرفته که خطوط تولید آن تا سه ماه آینده راه اندازی می شود و این محصولات تا پایان سال جاری در سبد محصولات این شرکت قرار خواهند گرفت.

کد خبر 2394122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha