۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

اسدی:

پیست اتومبیل رانی و موتورسواری در اهر ایجاد می شود/ روستاهای اهر محروم از سالن ورزشی

پیست اتومبیل رانی و موتورسواری در اهر ایجاد می شود/ روستاهای اهر محروم از سالن ورزشی

اهر – خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از راه اندازی پیست اتومبیل رانی و موتور سواری در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر اسدی چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با موافقت کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر و اختصاص زمین لازم پیست اتومبیل رانی و موتور سواری در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: با مساعدت کمیته برنامه ریزی شهرستان این طرح جهت اختصاص اعتبارات لازم به کمیته برنامه ریزی استان ارسال شده که امیدواریم با اختصاص به موقع اعتبارات لازم شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

اسدی همچنین به توسعه ورزش روستاهای اهر نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در هیچ یک از روستاهای شهرستان سالن ورزشی برای فعالیت های ورزشی وجود ندارد که امیدواریم با کمک خیرین و دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی و بخشداریها در این خصوص گام های اساسی در مراکز دهستان ها و روستاهای پرجمعیت برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از ساخت سالن ورزش رزمی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این سالن با اعتبار اولیه یک میلیارد و 300 میلیون ريال آغاز شده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مکمل شهد تسریع در اجرای این طرح باشیم.

وی همچنین مرمت و بازسازی سالن پهلوانی و زورخانه شهر را از دیگر برنامه های حوزه زیرساخت های ورزش شهرستان عنوان و تصریح کرد: تاکنون 700 میلیون ريال برای این پروژه هزینه شده که در صورت اختصاص اعتبارات بیشتر شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

اسدی در پایان استعدادیابی جوانان مستعد ورزش در مدارس و سطح روستاها و شهرها را از دیگر برنامه های سالجاری اداره ورزش و جوانان اهر نام برد و اظهار داشت: تلاش ما تقویت زیرساخت های ورزش و شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان در حوزه ورزش و تربیت بدنی است.

کد خبر 2394288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha