۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸

"هلنا کاستا" از سمت مربیگری کلرمون استعفا کرد

"هلنا کاستا" از سمت مربیگری کلرمون استعفا کرد

"هلنا کاستا" که در ماه مه به عنوان نخستین مربی زن در فوتبال حرفه‌ای فرانسه منصوب شده بود، پیش از اینکه کار خود را در "کلرمون" آغاز کند، از سمت مربیگری این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "کلود میشی"، رئیس باشگاه کلرمون، که با حضور "هلنا کاستا" در این تیم گفته بود عصر جدیدی در این باشگاه آغاز شده گفت از این تصمیم غافلگیر شده است.

میشی اظهار داشت: هلنا تصمیم گرفته که به تعهد خود در قبال مربیگری تیم کلرمون عمل نکند. با این حساب این مربی در فصلی که می‌آید هدایت تیم ما را بر عهده نخواهد داشت. این تصمیم، ناگهانی و غافلگیرکننده بود.

وی در ادامه اظهار داشت: من واقعا احساس تاسف می‌کنم. از همه کسانی که مرا حمایت کرده‌اند، سپاسگزاری می‎کنم و باید بگویم باشگاه برای فصل جدید به کار خود ادامه خواهد داد.

کاستای پرتغالی در سال 1997 به آکادمی بنفیکا پیوست و از مربیگری تیم زیر 9 سال این باشگاه به مربیگری تیم زیر 17 سال ارتقا یافت.

کاستا سال گذشته هدایت تیم ملی بانوان ایران را بر عهده داشت.

انتصاب وی به عنوان مربی تیم دسته دومی کلرمون فرانسه این سوال را ایجاد کرد وی چطور می‌‎خواهد بازیکنان مرد را مربیگری کند و عده‌ای پیش بینی کردند که دوره جدیدی در فوتبال بانوان آغاز خواهد شد.

کد خبر 2318488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha