۵ بهمن ۱۳۸۸، ۱۳:۳۵

کنسرت گروه اشراق در زنجان

کنسرت گروه اشراق در زنجان

گروه موسیقی اشراق به سرپرستی اصغر محمدی 12 تا 14 اسفند در شهر زنجان به اجرای برنامه می پردازد.

سرپرست گروه اشراق با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: این کنسرت که خوانندگی آن را مجتبی عسگری از شاگردان استاد شجریان بر عهده خواهد داشت در شهرهای دیگری چون تهران، کرج، شیراز و اصفهان نیز اجرا خواهد شد.  

 

وی در ادامه افزود:  قطعات این برنامه که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) به روی صحنه می رود در دو قسمت اجرا می شود؛ بخش اول کنسرت در دستگاه شور و مایه دشتی و قسمت دوم آن در دستگاه ماهور اجرا خواهد شد. از جمله قطعات این برنامه می توان به"خواهد آمد"، "وطنم ایران"، "گلنار"، "چهارمضراب راک" و "یک خانه پر زمستان" اشاره کرد.

 

وی همچنین تصریح کرد: اجرای آواز نیز جزو بخش های ویژه این کنسرت محسوب می شود که در بخش هایی بدون همراهی ساز اجرا خواهد شد. در ضمن ما یکی از قطعات استاد پرویز مشکاتیان به یادش اجرا خواهیم کرد؛ از آنجا که لیست قطعات این کنسرت پیش از درگذشت استاد پایور مشخص شده بود ما قطعه ای از ایشان را در برنامه نداریم اما یاد این استاد فقید را نیز گرامی خواهیم داشت.

 

محمدی در مورد اعضاء گروهش گفت: در این اجرا بهمن فریاد رس(کمانچه)، پویا محمدی(سنتور)، هادی امدادی(تار)، مهرداد مسعودی(کمانچه)، مسعود مسعودی(بم تار)، محسن محمدی(کمانچه آلتو)، وحید نوروزی(عود)، علی اکبر محمدی(تنبک)، ایمان لطفی(دف)، مجتبی عسگری(خواننده) و خود من(به عنوان نوازنده سنتور) گروه اشراق را همراهی خواهیم کرد.

کد خبر 1023474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha