۲۶ بهمن ۱۳۸۸، ۹:۳۷

پخش مجموعه "تا رهایی" از شبکه دو به شبکه یک واگذار شد

پخش مجموعه "تا رهایی" از شبکه دو به شبکه یک واگذار شد

مجموعه تلویزیونی "تا رهایی" به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی که قرار بود از شبکه دو روی آنتن برود، به شبکه یک تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه تلویزیونی "تا رهایی" که قرار بود بین دهه دوم و سوم محرم از شبکه دو روی آنتن برود، اما با توافق مدیران شبکه‌های یک و دو این مجموعه از شبکه یک پخش می‌شود. پیش بینی می‌شود این سریال سال آینده و در ایام فاطمیه روی آنتن برود.

در مجموعه "تا رهایی" حسن جوهرچی، سعید نیکپور، مریم بوبانی، حمیدرضا پگاه، روناک یونسی، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، پویا امینی، مهدی سلوکی، مهید صبایی و کیوان محمودنژاد بازی کردند.

داستان مجموعه تلویزیونی "تا رهایی" درباره باند قاچاقی است که چمدان حاوی مدارک و قرص‌های روانگردان آنها با یک چمدان دیگر عوض می‌شود و آنها یک عامل نفوذی را برای بازگرداندن چمدان به نزد کسی می‌فرستند که چمدان پیش او است. اما آن فرد پس از درگیری با ماجراهایی بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و ...

 دیگر عوامل این پروژه عبارتند از فلورا سام: نویسنده، عباس دقاقی: مدیر تولید، هوشنگ غفوری: مدیر تصویربرداری، محمد علیزاده :صدابردار، امید کرامتی: آهنگساز، روزبه کلباسی: تدوین، پیام سوری :طراح صحنه و لباس، فریال اوجی: عکاس و رضا رادمنش :طراح گریم.

کد خبر 1034847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha