۲ اسفند ۱۳۸۸، ۱۱:۴۶

حسنعلی نوری مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور شد

حسنعلی نوری مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور شد

زاهدان - خبرگزاری مهر: حسنعلی نوری به پیشنهاد صولت مرتضوی و حکم وزیر کشور به عنوان مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، مراسم معارفه حسنعلی نوری که فرمانداری زاهدان را در کارنامه کاری خود دارد قرار است امروز در وزارت کشور انجام شود.

نوری متولد 1344 دارای تحصیلات کارشناسی ارشد، برادر شهید و از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است بطوری که سه مرحله در دوران دفاع مقدس مجروح شده و در حادثه تروریستی تاسوکی اسفند 84 نیز که توسط گروهک تروریستی ریگی تعدادی از هموطنان عادی و بیگناه به شهادت رسیدند، به شدت مجروح شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان، معاون فرهنگی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان، معاون فرهنگی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان، فرمانده گردان عاشورا، مدیرمسئول هفته نامه توسن در گستره توزیع جنوب شرق کشور از دیگر سوابق مدیریتی وی است .

حسنعلی نوری از سال 1384 تاکنون فرمانداری شهرستان زاهدان را برعهده دارد و از فرمانداران نمونه استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

هنوز گزینه خاصی برای فرمانداری زاهدان معرفی نشده و تا انتصاب فرماندار جدید و یا سرپرست مسئولیت فرمانداری برعهده نوری قرار دارد.

همچنین روز گذشته حمیدرضا فخر رحیمی به عنوان بخشدار میرجاوه زاهدان منصوب شد.

کد خبر 1037941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha