۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۱۴

حسن اشجاری از باشگاه استیل‌آذین اخراج شد

حسن اشجاری از باشگاه استیل‌آذین اخراج شد

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استیل آذین مدافع تیم فوتبال این باشگاه اخراج شد و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اشجاری به دلیل رعایت نکردن موازین اخلاقی، به کار بردن الفاظی ناشایست، پاس نداشتن حریم پاک اماکن ورزشی و بی توجهی به حقوق خانواده‌هایی که بازی این تیم مقابل سایپا را به طور مستقیم از شبکه پنجم سیما تماشا می‌کردند، از باشگاه استیل آذین اخراج شد. 

در بیانیه ای که از سوی هیئت مدیره باشگاه استیل آذین صادر شد، آمده است:
بدینوسیله ضمن عذرخواهی از تمام ملت شریف ایران به اطلاع می رساند در پی فحاشی و عدم رعایت موازین اسلامی و اخلاقی و هتک حرمت به حریم خانواده‌هایی که بازی دو تیم استیل آذین و سایپا را به صورت مستقیم از شبکه پنجم سیما تماشا میکردند،  حسن اشجاری تا اطلاع ثانوی از این باشگاه اخراج و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین قرار گرفت.

مدیران تنها باشگاه خصوصی حاضر در لیگ برتر که هزینه‌های زیادی را برای تیمداری متحمل می‌شوند، به هیچ وجه حاضر نیستند روح جوانمردی حاکم بر ورزش و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی در ورزشگاه‌ها فدای کسب نتیجه شده و اینگونه رفتارهای غیراخلاقی را از هیچ بازیکن، مربی و ستاره ای برنمی‌تابند و قاطعانه با این مسائل برخورد خواهند کرد.

حسن اشجاری در اواسط نیمه دوم بازی استیل آذین برابر سایپا در هنگام پرتاب اوت، ناگهان به سمت تماشاگران بازگشت و علیه آنها فحاشی کرد. وی در پایان بازی هم از اظهار نظر در خصوص آن اتفاق خودداری کرد.

کد خبر 1171137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha