۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۹:۳۰

پایان انتظار مردم هرمزگان:

ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس افتتاح شد

ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس افتتاح شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس بعد از ظهر امروز با حضور علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و حسین هاشمی تختی استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس با اشاره به اینکه این ورزشگاه بزرگ برای جوانان هرمزگانی ساخته شده است، بیان داشت: اگر چه این ورزشگاه در یک مدت زمان طولانی ساخته شد اما این امر به این دلیل بود که نمی خواستیم سرعت فدای دقت شود و این ورزشگاه با دقت تمام ساخته شود.

حسین هاشمی تختی ادامه داد: دولت به دنبال توسعه متوازن در همه بخشها است و توسعه بخش ورزش و تربیت بدنی هم یکی از اهداف دولت است تا شادابی در جامعه افزایش یابد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس یکی از ورزشگاههای بزرگ کشور است، اظهارداشت: این ورزشگاه از بسیاری از ورزشگاههای دیگری که در کشور ساخته شده است بزرگتر است.

هاشمی تختی با اشاره به حضور هشت ورزشکار هرمزگانی در کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی گوانجو، عنوان کرد: هرمزگان دارای جوانان ورزشکار مستعد فراوانی است و حضور هشت ورزشکار و یک داور از هرمزگان در بازیهای آسیایی گوانجو نشان دهنده این امر است.

کد خبر 1187879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha