۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۵:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

پیام سقوط کرد، ماشین‌سازی در دسته اول ماند/ مقاومت میزبان بازی رفت پلی‌آف

پیام سقوط کرد، ماشین‌سازی در دسته اول ماند/ مقاومت میزبان بازی رفت پلی‌آف

رئیس سازمان لیگ آزادگان از سقوط تیم فوتبال پیام مشهد به لیگ دسته دوم به دلیل کسر 3 امتیاز از این تیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که پس از سقوط فولادنطنز به لیگ دسته دوم، دومین تیم سقوط کنند از گروه "الف" کدام تیم است؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کسر 3 امتیاز از تیم پیام مشهد به خاطر بدهی معوقه به بیش از 35 نفری که از این تیم اعلام دعوی کرده‌اند، این تیم با 28 امتیاز به دسته دوم سقوط کرد و تیم ماشین سازی فصل آینده در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت.

وی در مورد اعتراض مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز مبنی به گرفتن 2 امتیاز دیدار با نساجی مازندران، اظهار داشت: اعتراض مسئولان این باشگاه ابتدا از سوی کمیته انضباطی پذیرفته نشد که آنها به کمیته استیناف شکایت کردند و این کمیته هم رای کمیته انضباطی را پذیرفت.

رئیس سازمان لیگ آزادگان در این مورد اظهار داشت: در حالیکه اعتراض دوستان‌مان در باشگاه گسترش فولاد تبریز پابرجاست اما اعضای 5 نفره کمیته انضباطی و 4 نفره کمیته استیناف با توجه به مستندات‌شان رای این پرونده را صادر کردند. البته در این شرایط ما کارمان را پیگیری کرده و قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول را هم انجام داده‌ایم.

وی در این خصوص اضافه کرد: طبق قرعه‌کشی انجام شده، دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول ساعت 17 روز چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه حافظیه و به میزبانی تیم مقاومت‌سپاسی شیراز انجام می‌شود و دیدار برگشت هم ساعت 17 روز سوم خردادماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در بندرعباس برگزار خواهد شد.

بهروان در پایان گفت: می‌توانستیم لیگ دسته اول را 10 روز زودتر به پایان برسانیم اما برای استفاده از داوران مطرح در این دیدارها، مسابقات را به تاخیر انداختیم و خوشبختانه هفته پایانی این رقابت‌ها بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد.

کد خبر 1308677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha