۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۹

همراه با تصاویر/

تصویربرداری "خراش" ادامه دارد

تصویربرداری "خراش" ادامه دارد

تصویربرداری فیلم ویدیویی"خراش" به کارگردانی محمد حمزه‌ای با بازی بیتا فرهی، لاله اسکندری و بهناز جعفری به نیمه نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویر برداری فیلم ویدیویی"خراش" نخستین ساخته بلند محمد حمزه‌ای به نیمه نزدیک شد. تصویر برداری فیلم ویدیویی "خراش" با حضور بازیگرانی چون بیتا فرهی ، لاله اسکندری، بهناز جعفری، چنگیز جلیلوند، کوروش سلیمانی در تهران ادامه دارد.

 به تازگی شیرین یزدان بخش در نقش مادر روشنک بازیش در این فیلم شروع شده و پیام دهکردی هم به عنوان بازیگر مهمان در چند سکانس از این فیلم جلوی دوربین رفته است."خراش" بر اساس فیلمنامه ای از حجت قاسم زاده اصل جلوی دوربین رضا شیخی رفته است. وحید سعیدی و مهدی معزی تهیه کننده و مجری طرح این فیلم هستند.

 

این فیلم ویدیویی داستان زنی است به نام روشنک با بازی لاله اسکندری که به اتهام اختلاس به حبس محکوم شده است. بعد از گذشت دو سال و اثبات بی گناهی اش، او از زندان آزاد می شود. حالا روشنک در پی احقاق حق از دست رفته اش است.

بیتا فرهی در این فیلم در نقش شکوه ظاهر شده و بهناز جعفری، کوروش سلیمانی، پارسوا پور قبادی، حدیثه تهرانی همراه با شیرین یزدان بخش دیگر نقش های اصلی این فیلم هستند. در کنار این بازیگران چنگیز جلیلوند نیز در "خراش" بازی دارد. پیام دهکردی، علیرضا اوسیوند، مجید سعیدی و فریبا کامران هم به صورت افتخاری در سکانسهای از این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

"خراش" در تهران تصویربرداری می شود و مهدی حسینی وند نیز به شکل همزمان تدوین آن را شروع کرده است. بر اساس برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری این فیلم ویدیویی طی 26 جلسه انجام می‌شود.

عوامل "خراش" عبارتند از: مدیر تصویر برداری : رضا شیخی، مدیر صدا برداری: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محمد رضا قومی، تدوین:مهدی حسینی وند، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، مدیر برنامه ریزی: امین قوامی پور، مشاور رسانه ای: آرامه اعتمادی، منشی صحنه: پانته آحسینی، مدیر تولید: علیرضا بیات، عکس: مهدی دلخواسته، تهیه کننده و مجری طرح : وحید سعیدی و مهدی معزی ، محصول پردیس فیلم ، 100 دقیقه

محمد حمزه ای به مدت 12 سال به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز با کارگردانانی چون فرزاد موتمن، ایرج کریمی، سعید ابراهیمی فر، علیرضا امینی، حسین سهیلی زاده، محمد رضا آهنج و... همکاری داشته و فیلم‌های کوتاه و نیمه بلندی چون "مثل همیشه"، "بی سر وصدا"، "نارنجی" و .... را کارگردانی کرده است.  

کد خبر 1361565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha