۱ دی ۱۳۸۳، ۱۶:۰۷

در اعتراض به اقدام غير قانوني موسسه نشنال جئوگرافيك

مسابقه كاريكاتور "خليج هميشه فارس" در فرهنگسراي شهر برگزار مي شود

در پي چاپ يك اطلس جغرافيايي مجعول از طرف موسسه نشنال جئوگرافيك كه در آن از اسامي جعلي در مورد خليج فارس استفاده شده ، روابط عمومي فرهنگسراي شهر با هدف ايجاد زمينه اي براي طرح احساسات ميهن پرستانه هموطنان ، خصوصا هنرمندان كاريكاتوريست ، مسابقه كاريكاتور "خليج هميشه فارس" را برگزار مي كند.

به گزارش "مهر" موضوع اين مسابقه هويت ايراني خليج فارس و جزاير ايراني آن مي باشد و علاقه مندان مي توانند آثار خود را تا پايان دي ماه به فرهنگسراي شهر واقع در پارك شهر تهران ارسال نمايند.

فرهنگسراي شهر به صاحبان سه اثر برگزيده جوايز ارزنده اي اهدا خواهد نمود و آثار رسيده در نمايشگاهي در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

همچنين با توجه به استقبال هموطنان مقيم داخل و خارج كشور از مسابقه نقاشي و جمله نويسي  "خليج هميشه فارس" كه پيش از اين اعلام شده بود، مهلت شركت در اين مسابقه نيز تا پايان دي ماه 83 تمديد شده است.

لازم به ذكر است براي شركت در بخش جمله نويسي اين مسابقه، علاقمندان مي توانند احساس خود را درباره هويت ايراني خليج فارس و جزاير ايراني آن ، حداكثر در 20 كلمه بيان كنند و در بخش نقاشي نيز ، آثار خود را با استفاده از تكنيك دلخواه و حداكثر در قطع 40×30 سانتيمتر به فرهنگسراي شهر ارسال نمايند.

 فرهنگسراي شهر به سه اثر برگزيده در بخش نقاشي و سه جمله برگزيده در بخش جمله نويسي، جوايز ارزنده اي اهدا خواهد نمود.

 

 

 

کد خبر 141099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha