۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۰۴

صدفی:

مستند حادثه 24 مهر در کرمان ساخته می شود

مستند حادثه 24 مهر در کرمان ساخته می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان از ساخت مستند حادثه 24 مهر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان عصر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت 24 مهر کرمان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد بزرگداشت 24 مهر عنوان داشت: از جمله اقداماتی صورت گرفته توسط ستاد می توان به ساخت مستند 24 مهر برای پخش در شبکه های سراسری، پیگیری برای دیدار مردمی با مقام معظم رهبری، برگزاری کنگره 24 مهر اشاره کرد.

مهدی صدفی با اشاره به نامگذاری پل چهار راه باقدرت به نام 24 مهر افزود: محفل انس با قرآن، خاطره گویی توسط شاهدین مراسم، نشست تحلیلی برای دانشجویان نیز از دیگر فعالیتهای ستاد 24 مهر است.

صدفی بر لزوم بازگویی حادثه 24 مهر تاکید کرد و ابراز داشت: ستاد در نظر دارد برنامه هایی را برای گرامیداشت این روز در نظر بگیرد که حاوی مطالب آموزنده برای همه اقشار جامعه باشند.

وی یادآور شد: مراسم بزرگداشت این روز در مسجد جامع کرمان برگزار خواهد شد.

جواد کمالی نیز در جلسه ستاد بزرگداشت 24 مهر اظهار داشت: به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان یک حادثه بی نظیر و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

کمالی بر لزوم معرفی ابعاد این حادثه تاریخی به احاد جامعه به خصوص نسل جوان تاکید کرد و ابراز داشت: همه حوادث بزرگ برای ماندگار شدن نیاز به تبلیغ دارند.

وی ادامه داد: حادثه مسجد جامع کرمان به دلیل بی حرمتی شاه و عواملش به مقدسات دینی مردم در طول تاریخ مبارزات مردم ایران بی نظیر است.

کد خبر 1411535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha