۳ مهر ۱۳۹۰، ۱۴:۴۶

آنونس"یه حبه قند" از امشب در سایت فیلم

آنونس"یه حبه قند" از امشب در سایت فیلم

آنونس فیلم "یه حبه قند" با صدای رخشان بنی‌اعتماد از ساعت 12 امشب در سایت اینترنتی این فیلم برای عموم قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این آنونس که توسط رخشان بنی‌اعتماد کارگردان ساخته شده است، با صدای این کارگردان در سایت فیلم قابل مشاهده ودسترسی خواهد بود. دراین آنونس همچنین از شعار اصلی فیلم یعنی شعار"پیشکشی برای خانواده ایرانی" استفاده شده است. سایت اینترنتی فیلم "یه حبه قند" به آدرس اینترنتی  http://www.yehabehghand.com/ قابل مشاهده است.

فیلم سینمایی "یه حبه قند" قرار است از 20 مهرماه پس از فیلم "زندگی با چشمان بسته" اکران شود. قرارداد نمایش این فیلم سینمایی به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه سینمایی استقلال به ثبت رسیده است.

فیلم سینمایی "یه حبه قند" با فیلمنامه محمدرضا گوهری بر اساس طرحی از رضا میرکریمی و شادمهر راستین ساخته شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: سکوت خانه باغی قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می شکند. چهار دختر این خانه به همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان “پسندیده” به یاری مادر شتافته اند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها تحقق یک آرزوی بزرگ است. تا اینکه…
 
سعید پورصمیمی، شمسی فضل‌‌الهی، نگار جواهریان، رضا کیانیان، هدایت هاشمی، نگار عابدیع پریوش نظریهع ریما رامین فر و... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
کد خبر 1416214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha