۸ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۵۳

بزرگراه شهید ستاری به میدان دانشگاه آزاد متصل شد

مسیر اصلی بزرگراه شهید ستاری به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مراکز آموزشی برای تسهیل در دسترسی دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید طلوعی ، شهردار منطقه 5 بابیان این که عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بزرگراه های شهید ستاری - آبشناسان در 2 فاز طراحی و اجرا شد گفت: مسیر اصلی باند غرب به شرق و شرق به غرب بزرگراه شهید آبشناسان در فاز نخست طرح در قالب 3 پل روگذراردیبهشت ماه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به این که با تکمیل این پروژه بزرگراه شهید ستاری به میدان دانشگاه آزاد متصل می شود افزود: بدین منظور کلیه تلاش منطقه بر این بود تا با هدف تسهیل در تردد دانشجویان همزمان با 3 مهر ماه و بازگشایی مراکز آموزشی مسیر بزرگراه شهید ستاری تا میدان دانشگاه بازگشایی شودکه به دلیل تاخیر در رفع معارضین تاسیساتی توسط سازمان آب بهره برداری از این پروژه ها با حداکثر 5روز تاخیرانجام می شود.

طلوعی ادامه داد: با بازگشایی این مسیر بخشی از سفر های شهری جهت دسترسی به دانشگاه آزاد و مراکز آموزشی محدوده که درحال حاضر از طریق بزرگراه اشرفی اصفهانی انجام می شود به بزرگراه شهید ستاری منتقل می شود.

شهردار منطقه 5 بهبود شبکه بزرگراهی غرب، توزیع ترافیک از این محدوده و اتصال به شبکه های شطرنجی بزرگراهی شرقی- غربی را ازجمله اهداف اجرای طرح برشمرد.

طلوعی با بیان اینکه با اجرای این پروژه طول بزرگراه شهید ستاری به میزان 2 کیلومترتوسعه می یابد افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته احداث پل غیر همسطح یو ترن در مسیر غرب به غرب و همچنین رمپ و لوپ های تقاطع و تکمیل اتصالات بزرگراهی و شبکه کندرو و دسترسی محلی تا پایان آبان ماه تکمیل و آماده بهره برداری شود.

شهردار منطقه کاهش زمان سفر های شهری را از دیگر دستاورد های اجرایی طرح برشمرد و گفت: با احداث پل غیر همسطح آبشناسان ستاری و تکمیل رمپ و لوپ ها و چراغ تقاطع های سردار جنگل، جنت آباد، کبیری طامه حذف می گردد و عملکرد بزرگراهی شهید آبشناسان کامل خواهد شد.


 

کد خبر 1420466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha