۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۴:۲۰

مرحله یک شانزدهم جام حذفی/

استقلال و ذوب‌آهن در اندیشه جبران ناکامی گذشته/ نخستین شهرآورد در تبریز

استقلال و ذوب‌آهن در اندیشه جبران ناکامی گذشته/ نخستین شهرآورد در تبریز

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فردا در حالی با انجام هفت دیدار به پایان می‌رسد که استقلال و ذوب‌آهن در فکر جبران ناکامی‌های خود در این جام هستند و برگزاری شهرآورد تبریز جذابیت این جام را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک شانزدهم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار به پایان می‌رسد و 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی حریفان خود را خواهند شناخت.

در اصفهان ذوب‌آهن که هفته پیش برابر استقلال در لیگ برتر شکست خورد، میزبان گسترش فولاد تبریز است. شاگردان ابراهیم‌زاده که فصل گذشته در این مرحله مغلوب شهرداری یاسوج شدند و وداع تلخی با این جام داشتند، فردا هم کار سختی برابر گسترش فولاد  خواهند داشت. این تیم تبریزی در مرحله گذشته این مسابقات استیل آذین را حذف کرد و می‌خواهد همانند دو فصل گذشته به دیدار نهایی این جام برسد.

راه‍‌آهن شهرری در کرج میهمان سایپا مهر کرج است و صبای قم هم  در خانه برابر پیام مخابرات فارس قرار می‌گیرد. غلامحسین‌ پیروانی هم که روزهای پرفراز و نشیبی را با صنعت نفت تجربه می‌کند، در آبادان پذیرای گهر زاگرس لرستان، است. شهرداری اراک هم میزبان مس سرچشمه است که طبق اعلام مسئولان این تیم کرمانی، با تیم دوم خود به میدان می‌روند.

نخستین شهرآورد جام حذفی هم در تبریز بین دو تیم شهرداری تبریز - ماشین سازی تبریز برگزار می‌شود. یسیج که نخستین شهرآورد فصل جاری تبریز را با نتیجه سنگین به تراکتورسازی واگذار کرد، در شرایط فعلی روزهای آرامی را با شهرداری تجربه می‌کند، فردا به مصاف ماشین سازی می‌رود که چند روز پیش با شکست برابر شیرین فراز کرمانشاه، صدرنشینی گروه "ب" دسته اول را از دست داد. پیروزی در این شهرآورد جایگاه یسیج و وضعیت این تیم را بهتر خواهد کرد.

استقلال صدرنشین لیگ برتر در آخرین دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان شیرین فراز کرمانشاه است. آنها پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در لیگ، از وضعیت نامناسب هفته‌های گذشته فاصله گرفته‌اند و هدفشان رسیدن به برتری پرگل برابر این تیم دسته اول و افزایش روحیه خود برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر هستند. البته اگر اسیر شگفتی‌های جام حذفی نشده و دوباره به وضعیت قرمز باز گردند.

مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
چهارشنبه 04/08/90
* صنعت نفت آبادان - گهر زاگرس لرستان، ساعت 16:55، ورزشگاه تختی آبادان
* سایپامهر کرج - راه آهن شهرری، ساعت 15، ورزشگاه -انقلاب کرج
* شهرداری اراک - مس سرچشمه، ساعت 15، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
* صبای قم - پیام مخابرات فارس، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
* ذوب‌آهن اصفهان - گسترش فولاد تبریز، ساعت 15، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* شهرداری تبریز - ماشین سازی تبریز، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* استقلال تهران - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران

کد خبر 1442923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha