۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۰۳

"خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" راهی جشنواره فیلم کودک شد

"خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" راهی جشنواره فیلم کودک شد

کارگردان "خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" از اتمام مراحل فنی این فیلم تلویزیونی و تحویل آن به جشنواره فیلم کودک خبر داد.

مجید اسماعیلی نویسنده و کارگردان "خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: تصویربرداری طی 28 جلسه در لوکیشن‌هایی چون مسجدی در میدان منیریه، خیابان‌های اطراف بازار و مدرسه علامه مجلسی انجام شد و تدوین را نیز سجاد پهلوان‌زاده انجام داد.

وی افزود: پس از این مسعود سخاوت دوست ساخت موسیقی را به اتمام رساند و با به پایان رسیدن صداگذاری از سوی محمود موسوی‌نژاد این فیلم تحویل بخش ویدئویی جشنواره فیلم کودک شد.

به گفته کارگردان داستان "خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" درباره حسن پسربچه بازیگوش و شیطانی است که تمام اهل محل و همکلاسی‌ها از دستش عاصی هستند. او در شب تولد حضرت عباس (ع) بنا به اتفاقی به مسجد می‌رود و جذب میکروفن می‌شود. از آن لحظه به بعد است که برای به دست آوردن میکروفن مسیر زندگی حسن تغییر می‌کند.

 
 
مهدی مهاجری، سیروس همتی، علیرضا استادی، حمیده مقدس زاده و محمدرضا افشاری بازیگران این فیلم تلویزیونی شبکه اول سیما هستند.
 
 
 
ساخت فیلم‌های تلویزیونی "نزدیک تر بیا"، "کمی دورتر" و "خشت بهشت" در کارنامه اسماعیلی به چشم می‌خورد و او علاوه بر "خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" و "خشت بهشت" نیز با 19 فیلم دیگر بخش ویدئویی جشنواره فیلم کودک رقابت می‌کند.
 
 
عوامل "خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد" تولید موسسه مانی هنر تصویر عبارتند از تهیه‌کنندگان: کامران مجیدی، مجید اسماعیلی، مدیر تصویربرداری: هاشم مرادی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، طراح گریم: محمود اسمانی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، تدوین: سجاد پهلوان زاده، مجری طرح: علی فرآهنگ، مدیر تولید: احسان طرخورانی، دستیار یک کارگردان: امیر عبدی، برنامه ریز: امیر رونقی،عکاس: نسیم افشاری.
کد خبر 1450639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha