۱۹ آذر ۱۳۹۰، ۹:۳۹

با تصاویر اختصاصی مهر/

مبارزه قاطعانه "دادستان" در شبکه های سراسری

مبارزه قاطعانه "دادستان" در شبکه های سراسری

فیلم تلویزیونی "دادستان" به سفارش سیمای استان‌ها در مرکز آذربایجان غربی به تهیه‌کنندگی حامد خیری مطلق به مدت 90 دقیقه تولید و آماده پخش از شبکه‌‌های سراسری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم تلویزیونی بر اساس زندگینامه شهید ولی حاجی قلیزاده، دادستان فقید شهرستان خوی که در 28 دی ماه سال 88 در مقابل منزلش به شهادت رسید و در مقابله با تبلیغات سوء دشمنان تولید می‌شود و برخورد قاطع قوه قضائیه با جرایم را به تصویر می‌کشد.

بومی و مستند بودن داستان از جمله ویژگی‌های شاخص این فیلم تلویزیونی به شمار می‌آید. "دادستان" جزو معدود آثاری است که به قوه قضائیه و به طور خاص به دادستان می‌پردازد.

این تله فیلم بیش از سه ماه پیش تولید داشته است و در 20 جلسه تصویربرداری شده است. تله فیلم "دادستان" بیش از 20 لوکیشن دارد و شهرستان خوی، دادگستری و زندان از جمله لوکیشن‌های اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

در این تله فیلم که به کارگردانی محمدصادق  پروین آشتیانی ساخته شده بازیگرانی همچون حسن عباسی، سعید داخ، خسرو دستگیر، فاطمه شکری، علی ضیایی، سهند جعفری‌زاد به ایفای نقش پرداختند. تله فیلم دادستان با 20 روز تصویربرداری و یک ماه تدوین و صداگذاری و سه ماه پیش تولید هم اکنون آماده پخش از شبکه‌های سراسری است.

تهیه‌کننده این مجموعه در خصوص ویژگی‌های این تله فیلم به خبرنگار مهر گفت: در این فیلم سعی شده از بازیگران بومی در کنار دو بازیگر از تهران استفاده شود که با تصویربرداری دیجیتالی و صداگذاری دالبی قابلیت تبدیل شدن به نگاتیو برای پخش از سینما را دارد.

وی افزود: دادستان با بهره گیری از امکانات هنری، جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهرستان خوی در کنار بیش از 30 لوکیشن به مخاطبان معرفی شده است.

سایر عوامل این تله فیلم عبارتند از نویسنده و محقق: علی دادرس، ناظر کیفی: جواد افشار، تدوین و تیتراژ: سروش مرشدیان،  صداگذاری: سامان شهامت، میکس: بهروز شهامت، آهنگساز: مهدی گورنگی، تصویربردار: پیمان عباس‌زاده و صدابردار: هادی افشار.

کد خبر 1478854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha