۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۰۷

ترویج فرهنگ بومی کرمانشاه/

"زنجیرهایی که پاره نمی‌شوند" به پخش نزدیک شد

"زنجیرهایی که پاره نمی‌شوند" به پخش نزدیک شد

تهیه‌کننده "زنجیرهایی که پاره نمی‌شوند" با اشاره به ترویج فرهنگ بومی کرمانشاه در این فیلم از انجام آخرین مراحل فنی و پخش آن در آینده نزدیک خبر داد.

فرشاد شکیبی تهیه‌کننده با اعلام این موضوع به خبرنگار مهر گفت:‌ این فیلم تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی داریوش جهانگیری آبان ماه در کرمانشاه کلید خورد و تصویربرداری آن آذر به پایان رسید. اکنون مراحل فنی کار در حال انجام است و  میلاد خالقی منش تدوین و صداگذاری را انجام می‌دهد و آهنگسازی بر عهده سیاوش لطفی است.

وی افزود: این فیلم با موضوع بحث فتوت و جوانمردی در راستای ترویج فرهنگ بومی و پهلوانی ساخته شده و داستان کودکی است که دوست دارد پهلوان شود و معلم قدیمی خود را که یک پهلوان بازنشسته است الگو قرار می‌دهد.

شکیبی تصریح کرد: "زنجیرهایی که پاره نمی‌شوند" با توجه به جلوه‌های ویژه استان کرمانشاه و استفاده از جاذبه‌های بصری این استان در 30 جلسه ساخته شده و برای ترویج فرهنگ بومی آن تلاش می‌کند. بنابراین تصویربرداری را در کرمانشاه و اطراف نمادهای تاریخی طاق بستان، مسجد جامع و زورخانه علمدار به انجام رساندیم.

وی افزود: این فیلم با حضور بازیگرانی چون علی اوسیوند، یوسف مرادیان، علی ابوالحسنی، محسن چغارزدی و حسین عمرعلی برای پخش در سیمای استان‌ها کرمانشاه تولید می‌شود.

عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از تهیه کنندگان: فرشاد شکیبی، پروین خدرویسی، مدیر تصویربرداری: پیروز جابری، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار یک کارگردان: مهدی گلستانیان، مشاور: سعید کنعانی، برنامه ریز: یوسف طاهریان، صدابردار: مصطفی و محمد لطفی، مدیر تولید: حسین طلسمی، دستیار تهیه: سعید قربانیان.

کد خبر 1498136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha