۳ بهمن ۱۳۸۳، ۱۶:۳۶

به دليل مشكلات جوي و سردي شديد هوا

مجموعه تلويزيوني "مرواريد سرخ" با تغيير كارگردان مواجه شد

مجموعه تلويزيوني "بادبانها را بكشيد" با تغيير عنوان به "مرواريد سرخ" و تغيير كارگردان، همچنان در مرحله تصويربرداري به پيش مي رود.

مهران رسام، تهيه كننده اين مجموعه تلويزيوني در گفت و گو با خبرنگار تلويزيوني " مهر "، ضمن تاييد اين خبر گفت:  تصويربرداري اين مجموعه در بخشي از منطقه دماوند توليد مي شود، اما سردي هوا، فشار كار در شب و شرايط جوي نامساعد باعث شد كه شاپور قريب از ادامه كارگرداني اين فيلم اعلام انصراف كند و در حال حاضر مسعود رسام به عنوان كارگردان با مجموعه همكاري مي كند.
وي درباره مدت زمان و چگونگي توليد خاطر نشان كرد:  تصويربرداري از اواخر شهريور ماه امسال آغاز شده است، اما اينكه تا چه زماني به طول مي انجامد به هيچ وجه مشخص نيست. تاكنون حدود 8 قسمت از سريال توليد شده است كه 4 قسمت آن به وسيله شاپور قريب و 4 قسمت آن را مسعود رسام كارگرداني كرده است.
اين تهيه كننده درباره اينكه به اين شكل احتمال يك دست در نيامدن سريال وجود دارد، اظهار داشت:  اين مساله اتفاق نمي افتد. چون سريال به صورت اپيزوديك ضبط مي شود. يعني هر قسمت از اين سريال از داستاني مجزا و مستقل برخوردار است كه همين امر باعث مي شود تا هر بخش هويت به نسبت مستقلي داشته باشد و كار را از يكدستي و هماهنگي ساختاري خارج نكند.
 


مجموعه تلويزيوني " مرواريد سرخ " از معدود آثار تلويزيوني است كه به مساله كشاورزي در قالب يك اثر داستاني مي پردازد و مساله پرورش ماهي را مورد توجه قرار مي دهد.  داستان اين سريال كه به وسيله مسعود رسام به نگارش درآمده است،  زندگي يك زوج جوان را روايت مي كند كه در منطقه اي خوش آب و هوا زندگي مي كنند و به كار كشاورزي مشغول هستند. مرد درصدد ايجاد يك حوضچه براي پرورش ماهي است. اما چون پول لازم براي ايجاد اين حوضچه را در اختيار ندارد، براي گرفتن وام و تسهيلاتي اقدام به عمل مي آورد كه بتواند اين كار را ميسر كند. اما گرفتن وام نيازمند اقدام يك مهندس كشاورزي براي درخواست از بانك است. اين مرد از دوست قديمي خود مي خواهد تا به كمك او بيايد. ورود اين مهندش كشاورزي به همراه دو تن از دوستانش به محل كار اين مرد، وقايعي را به وجود مي آورد.

 


در اين اثر پوپك گلدره، يوسف تيموري، سحر زكريا، مهدي پاكدل، سام ملايم وند، فريبا نادري، حسن موذني، بهروز مير لو، مهردارد ضيايي ، مينا نوروزي، فريده دريا مج، بهرام عليان، بهنام تشكر، سوگل طهماسبي و بهزاد مشايخي  به عنوان بازيگران اصلي به ايفاي نقش مشغولند.
همچنين سهيل نوروزي به عنوان مدير تصويربرداري، مسعود دادگري در مقام صدابردار، مهرنوش طيبي در سمت طراح گريم، احمد صالحي به عنوان ناظر كيفي،  حسين طلا بيگي به عنوان مسوول جلوه هاي ويژه و بيژن محتشم در سمت طراح گريم فعاليت مي كنند.
مجموعه تلويزيوني" مرواريد سرخ " به همت گروه فيلم و سريال شبكه پنج سيما و مشاركت بانك كشاورزي توليد مي شود.

کد خبر 150734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha