۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۲۴

فوتبال جام دوستی روسیه/

روسیه قهرمان شد و ایران پنجم/ عنوان آقای گلی به آزمون رسید

روسیه قهرمان شد و ایران پنجم/ عنوان آقای گلی به آزمون رسید

رقابت‌های جام دوستی روسیه با قهرمانی تیم میزبان و کسب عنوان پنجم توسط جوانان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال تورنمنت "دوستی" روسیه روز یکشنبه با برگزاری چهار مسابقه به پایان رسید که در دیدار نهایی این مسابقات تیم فوتبال زیر 21 سال روسیه با نتیجه 2 بر صفر بلاروس را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. آرتم درکین (30 و 55) گل‌های روسیه را در این بازی به ثمر رساند.

تیم فوتبال زیر 21 سال اوکراین هم در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر صفر از سد لتونی گذشت و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد. روسلان بابنکو (27)، الکسی چرمیسین (41) و فیلیپ بوتکوفسکی (89) برای اوکراین در این دیدار گل زدند.

برای کسب عنوان پنجمی این جام هم دو تیم جوانان ایران و زیر 21 سال لیتوانی برابر هم به میدان رفتند که شاگردان اکبر محمدی با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی دست یافتند. سردار آزمون (53)، امین جهان‌کهن (67)، علی علیپور (75) و فرشید اسماعیلی (85) گل‌های تیم ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

ضمن اینکه در پایان این بازی و از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌های فوتبال تورنمنت "دوستی" روسیه، فرشید اسماعیلی به عنوان بهترین بازیکن تیم ایران معرفی شد.

دو تیم قزاقستان و مولداوی هم برای کسب عنوان هفتمی به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید که در ضربات پنالتی قزاقستان با نتیجه 5 بر 4 پیروزی شد تا در مجموع با برتری 8 بر 7، فاتح این دیدار شده و به مقام هفتم دست یابد.

همچنین تیم‌های زیر 21 سال قرقیزستان، استونی، تاجیکستان و ترکمنستان هم به ترتیب رده‌های نهم تا دوازدهم رقابت‌های فوتبال تورنمنت "دوستی" روسیه را از آن خود کردند.

در پایان این مسابقات سردار آزمون با هفت گل زده، عنوان آقای گل جام را بدست آورد، "فیلیپ بوتکوفسکی" با 6 گل و "تورسونالی رستموف" با پنج گل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 1520450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha