۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۵۱

گزارش خبری مهر؛

نام اختصاری کانون وکلا بر روی قوطی رب گوجه فرنگی و همبرگر

نام اختصاری کانون وکلا بر روی قوطی رب گوجه فرنگی و همبرگر

صد سال از استقلال وکلا در ایران می گذرد ولی اتحادیه سراسری وکلای دادگستری ایران گویی نام اختصاری خود را به نام "اسکودا" ثبت نکرده است تا اینکه نام اختصاری اتحادیه بر روی رب گوجه فرنگی نقش بست.

به گزارش خبرنگار مهر، "اسکودا" نام اختصاری اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران است. ولی نکته قابل تامل این است که نهادی با حضور ده ها هزار وکیل و حقوقدان و کارشناسان حرفه ای در حوزه حقوق هیچگاه در صدد ثبت نام "اسکودا" در سازمان ثبت شرکتها بر نیامدند تا اینکه این نام اختصاری "اسکودا" بر پیکره محصولات غذایی مانند رب گوجه فرنگی و همبرگر نقش بست و ثبت ملی شد.

بر اساس این گزارش گفته شده است که امتیاز این نام در تاریخ 30 مرداد ماه سال جاری به یک شرکت مواد غذایی در کرمان واگذار شده است.

بهمن کشاورز رئیس سابق اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه آیا می دانید نام "اسکودا" بر روی رب گوجه فرنگی هک شده است گفت: متعجب شدم ولی نمی دانم ما ثبت کردیم یا نه ولی نام اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران ثبت شده است شایدم نام اختصاری آن را ثبت نکرده باشیم و باید سوال کنم.

کد خبر 1539135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha