۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۲۸

حوادث در سالی که گذشت؛

افشای جنایت سیاه در خمینی شهر / اعدام قاتل سریالی زنان

افشای جنایت سیاه در خمینی شهر / اعدام قاتل سریالی زنان

افشای جنایت سیاه در باغ شیطان، اعدام قاتل سریالی زنان ، رازگشائی از قتل کودک 10 ساله و هجوم مرگبار مرد شیشه ای به خانه دایی خود از مهمترین اخبار حوادث خرداد ماه سال 90 بود.

افشای جنایت سیاه در خمینی شهر

اوایل خرداد راز جنایتی سیاه در خمینی شهر فاش شد که با واکنش ساکنان این شهر و رسانه ها روبرو شد. حادثه باغ شیطان نیمه شب سه شنبه- 3 خرداد- هنگامی رخ داد که 13 زن و مرد جوان در یکی از باغ های شهرستان خمینی شهر در یک جشن حضور داشتند و ناگهان 21 مرد شرور با ورود غیرقانونی به داخل باغ، پس از دستگیری 7 مرد در اتاقی، زنان حاضر در میهمانی را با خودرو به باغ دیگری در فاصله هزار و 500 متری منتقل کردند.

متجاوزان سپس با تهدید، چهار تن از زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و قبل از رسیدن پلیس، گریختند. ماموران با عملیات های گسترده، متهمان اصلی را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگیر کردند. در ادامه جلسه محاکمه متهمان برگزار شد و قضات دادگاه متهمان ردیف اول تا چهارم را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام با طناب دار در ملأ عام در یکی از میادین اصلی شهرستان خمینی‌شهر محکوم شدند. قضات دادگاه هر یک از متهمین ردیف اول تا ششم را به اتهام حبس غیرقانونی به سه سال زندان محکوم کردند. آنها همچنین به اتهام سرقت مقرون به آزار هم هر یک را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق تعزیری و به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی نیز به 15 سال زندان تعزیری محکوم کردند. براساس حکم دادگاه متهم ردیف هفتم به علت مداخله و مباشرت ضعیف‌تر به اتهام حبس غیرقانونی به یک سال زندان، سرقت مقرون به آزار به سه سال زندان و 50 ضربه شلاق تعزیری و مشارکت در آدم‌ربایی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد. با تائید حکم مجازات متهمان از سوی قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام چهار متجاوز در میدان اصلی شهر اجرا شد.

اعدام راننده ارابه مرگ

سحرگاه ششم خردادماه 90 قاتل سریالی زنان در قزوین در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

رسیدگی به این پرونده از 12 اردیبهشت سال 88 همزمان با ناپدید شدن مرموز زن 52 ساله ای به نام کیمیا در دستور کار ماموران پلیس قزوین قرار گرفت. خانواده زن گمشده به ماموران گفتند: کیمیا که اهل منطقه بیدستان قزوین بوده برای شرکت در مراسمی راهی شهر قزوین شده اما به طور ناگهانی ناپدید شده است. سرانجام در جریان تحقیقات پلیسی، روز 17 اردیبهشت یک کشاورز قزوینی جسد او را در جاده کمال آباد کشف کرد. سه ماه بعد نیز جسد زن 62 ساله ای به نام اقدس در منطقه شریف آباد کشف شد که با ضربه های سنگین از پا در آمده بود. در ادامه و با پیدا شدن اجساد سه زن دیگر به نام های یاسمن، محترم و کبری کارآگاهان جنایی پلیس فرضیه قتل های سریالی را تحت بررسی قرار دادند. آنها پس از تجسس های گسترده سرانجام نخستین مظنون را شناسایی کردند. مهدی – 37 ساله – ساکن محله مینودر قزوین و راننده مینی بوس بود و دارای یک فقره سابقه مزاحمت برای بانوان و نیز اختلافات مالی بود. سرانجام کارآگاهان با ردیابی های پلیسی روز یکشنبه – 26 اردیبهشت 89 – پس از جمع آوری مدارک و مستندات لازم راننده ارابه مرگ را دستگیر کردند. مرد جنایتکار در تحقیقات و جلسه دادگاه با اعتراف به قتل پنج زن گفت: هیچ انگیزه ای برای جنایت نداشته و فقط نیرویی شیطانی به او دستور این کارها را می داد.

قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین پس از پایان جلسات محاکمه مهدی را به پنج بار قصاص محکوم کردند. در ادامه با اعتراض متهم، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان هم حکم را تایید کردند. پس از استیذان حکم مجازات قاتل از سوی رئیس قوه قضائیه پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای قزوین فرستاده شد و او سحرگاه ششم خرداد در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.

افشای راز قتل کودک 10 ساله

از دیگر حوادث خرداد ماه سال 90 افشای راز قتل کودک 10 ساله ای پس از 9 سال بود. این کودک قربانی جنایت پدر و مادرش شده بود.

20 اردیبهشت امسال زنی هراسان با مراجعه به پلیس گفت: امروز با همسرم درگیر شدم که او تهدید کرد مرا نیز مثل پسرمان خواهد کشت. بعد از تحقیقات بیشتر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی زن و شوهر اعتراف کردند که فرزند خودشان به نام رخشان 10 ساله را به قتل رسانده اند.رخشان دی ماه 81 مفقودی اعلام شده و در بهمن ماه 81 جسدش را از داخل چاهی در یکی از مزارع اطراف پیدا شده بود.

هجوم مرگبار مرد شیشه ای

در آخرین روز این ماه نیز در جنایتی دیگر مرد شیشه ای با کارد قصابی به خانواده دایی خود حمله ور شد.
31 اردیبهشت ماه سال 90 طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در مورد نزاع و درگیری بین اعضای یک خانواده، ماموران کلانتری 17 پیشوای ورامین بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران و انجام تحقیقات اولیه و اظهارات شاهدان مشخص شد که فردی به نام آرش که کارد قصابی در دست داشته به صورت آشفته و سراسیمه وارد منزل دایی خود شده و زن دایی و 2 فرزند وی را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرده و گریخت. مسایگان بلافاصله مجروحان را به نزدیکترین بیمارستان انتقال می‌دهند اما یکی از مجروحان که دختر 14 ساله‌ای بود در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد

.

با توجه به حساسیت موضوع اکیپ ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل فراری را در دستور کار خود قرار دادند. با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات تکمیلی مخفیگاه آرش در یکی از مناطق روستایی شهریار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. متهم دستگیر شده پس از اعتراف به جرم خود در پاسخ به علت و انگیزه عمل ارتکابی به پلیس گفت: مدتی است به ماده مخدر روان گردان از نوع شیشه اعتیاد پیدا کرده‌ام و شب قبل از حادثه پس از اینکه مقدار زیادی شیشه مصرف کردم خوابی آشفته دیدم و چون خانواده دایی خود را مقصر و مسبب این خواب می‌دانستم در حالیکه به خاطر مصرف شیشه خودم را مثل یک حبابی که در هوا آزاد است می‌دیدم به خانه دایی خودم رفتم و اعضای خانواده را با کارد قصابی که به همراه داشتم مجروح کردم.

کد خبر 1563566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha