۱۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۵:۰۷

اخبار کوتاه انتظامی/

افزایش 30 برابری کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران

افزایش 30 برابری کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران

غرب استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، طی دو هفته گذشته بیش از 91 کیلوگرم انواع مواد مخدر معادل 30 برابر کشفیات سال گذشته در مدت مشابه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، با تلاش ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروزی سال 91 در دو هفته گذشته 91 کیلو و 154 گرم انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 30 برابری کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران روبرو هستیم.

وی افزود: با اجرای طرح های پاکسازی در غرب استان تهران در ایام نوروز،‌ 14 نقطه آلوده شناسایی شد که در این زمینه 175 نفر توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، همچنین در این زمینه 90 کیلو و 69 گرم تریاک، 267 گرم هرویین فشرده، 192 گرم حشیش و626 گرم شیشه کشف و ضبط شد.

این مسئول عنوان کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با شناسایی توزیع کنندگانی که به صورت عوده و جزئی اقدام به فروش و عرضه انواع مواد مخدر می کردند، 112 نفر توزیع کننده مرد، 35 نفر توزیع کننده زن و 28 نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و 205 معتاد کارتن خواب جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد دادند که در مجموع دستگیری های صورت گرفته در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با رشد 50 درصدی روبرو بوده است.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی رباط کریم

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران انتظامی، شب گذشته سارقان مسلح طلا فروشی در شهرستان رباط کریم دستگیر و یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

سرهنگ افضل گلزاری افزود: یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان رباط کریم به مرکز فوریت های پلیس غرب استان تهران گزارش شد که نیروی گشت کلانتری 14 ابوطالب شهزستان در صحنه حضور پیدا کرد.

وی عنوان کرد: با دستگیری دو سارق در این واقعه، طلاجات به مالباخته برگردانده شد و متهمان در بازجویی های پلیس پس از اعتراف به جرم خود اذعان داشتند که از حدود سه ماه قبل تصمیم به سرقت طلا فروشی گرفته و با تهیه یک قبضه سلاح کمری جنگی، یک قبضه سلاح کمری قلابی و سرقت یک دستگاه موتور سیکلت قصد عملی کردن نقشه خود را داشتند که با هدشیاری و شجاعت شهروندان و پلیس شهرستان رباط کزیم ناکام ماندند.

زمین خوار سابقه دار ملارد در دام پلیس افتاد

این مسئول در ادامه از دستگیری زمین خوار سابقه داری که به تازگی از زندان آزاد شده بود، به همراه 40 جلد اسناد جعلی در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: با تلاش مامورا ن انتظامی کلانتری 15 طلائیه شهرستان ملارد اطلاعاتی از ترددهای مشکوک و وجود اسناد جعلی در منزلی در این شهرستان بدست آمد و ماموران منزل فوق را تحت کنترل و نظارت شبانه روزی خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در بررسی های پلیس مشخص شد اسناد کشف شده جعلی بوده و متهم پس از شناسایی املاک و زمین های مورد نظر، مشخصات زمین ها را به اسناد سفید وارد کرده و پس از جعل اسناد، املاک تصرفی را به فروش می رسانده است.

دستگیری سارق 150 میلیون ریالی بانک در اسلامشهر

گلزاری در بخش دیگری اعلام کرد: با تلاش ماموران انتظامی غرب استان تهران، سارقی که اسفند ماه سال گذشته با تخریب دیوار آبدارخانه بانک در شهرستان اسلامشهر مبلغ 150 میلیون ریال به سرقت برده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: 14 اسفند سال گذشته یک فقره سرقت از بانکی در باغ فیض اسلامشهر به پلیس گزارش شد که بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی در صحنه حضور پیدا کرده و در تحقیقات اولیه خودبه فردی که در آبدار خانه بانک کار می کرد مظنون شده و وی را تحت نظارت و کنترل قرار دادند.

این مسئول اضافه کرد: با دستگیری فرد مضنون، سارق در بازجویی های پلیس به سرقت بانک اعتراف کرد و گفت به دلیل اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه وسوسه شده و برای تامین هزینه های مواد مخدر با تخریب و سوراخ کردن دیوار بانک، مبلغ 150 میلیون ریال به سرقت برده است.

کد خبر 1567149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha