۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱

رمان «زمستان با طعم آلبالو» پرفروش شد

رمان «زمستان با طعم آلبالو» پرفروش شد

«زمستان با طعم آلبالو» نوشته الهام فلاح که به تازگی توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده جزو رمان‌های ایرانی‌ای است که این روزها مورد اقبال مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در بین رمان‌های ایرانی که در غرفه انتشارات ققنوس در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است، کتاب «زمستان با طعم آلبالو» نوشته الهام فلاح مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

این کتاب داستان زنی سرگشته که شوهرش او را درک نمی کند، روایت می‌کند که در تمام داستان به دنبال گمشده خود می‌گردد. بی‌توجهی همسر این زن باعث شده است که او دست به خیالبافی بزند تا حضور او را در خیالاتش رقم بزند.

در بخشی از رمان می‌خوانیم: دکتر صفوی با چشم‌هایی پر از غم نگاهم می‌کند. آن‌قدر دارد غصه‌ام را می‌خورد که می‌خواهم بلند شوم و تاسش را ببوسم. با صدای غمگینش می‌پرسد: چرا؟ چرا چنین تصمیمی گرفتید؟

می‌گویم چون از دست تو به ستوه آمدم. می‌گویم که بعد از سنگ روی یخ شدنم آن هم چهار شب پشت هم که از ساسان نفله‌شده خواستم موهایم را برایم شانه کند و اوهم هر چهار شب مسخره‌ام کرد، تو آن شانه چوبی را دستت گرفتی و همه جا دنبالم آمدی. هی آمدی. هی امدی دنبالم و عز و جز کردی که بگذارم موهایم را شانه کنی. توی اتوبوس، توی فروشگاه، حتی توی حمام...

برای همین رفتم آرایشگاه و خواستم موهایم را نمره چهار بزند. همه زن‌هایی که آن‌جا بودند خندیدند. آخرش هم خودم دست به کار شدم.

انتشارات ققنوس مجموعه‌ای با عنوان «داستان ایرانی» به چاپ می‌رساند که «زمستان با طعم آلبالو» یکی از کتاب‌های مجموعه است.

این کتاب در شمارگان 1650 نسخه و قیمت 7500 تومان منتشر شده ولی در نمایشگاه کتاب با تخفیف عرضه می‌شود.

کد خبر 1594637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha