۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴

امیریل ارجمند به جمع بازیگران "ساقی" پیوست

امیریل ارجمند به جمع بازیگران "ساقی" پیوست

امیر یل ارجمند به تازگی به جمع بازیگران نمایش"ساقی" به کارگردانی امیر دژاکام که قرار است از اوائل مرداد ماه روی صحنه برود، پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش"ساقی" به کارگردانی امیر دژاکام قرار است اوائل مرداد ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود. در طی هفته های گذشته دو نفر از بازیگران نمایش به دلائل مختلف از همراهی گروه بازماندند.

یکی از باریگران اصلی این کار به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه البته با رضایت کارگردان از حضور در این پروژه نمایشی انصراف داده است و یکی دیگر ازبازیگران قدیمی تئاتر نیز به دلیل بیماری نتوانست درتمرین‌های این نمایش حضور یابد.

به تازگی امیر یل ارجمند و علیرضا ناصحی به جمع بازیگران "ساقی" پیوسته اند. اصغر همت، محبوبه بیات، شکرخدا گودرزی، مرتضی آقا حسینی، خسرو احمدی و... دیگر بازیگران این نمایش هستند. در این اثر 27 بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند. اصغر خلیلی طراحی دکور و مژگان عیوضی طراحی لباس "ساقی" را برعهده دارند.
 
 
نمایشنامه "ساقی" سال گذشته توسط بنیاد رودکی منتشر شده و اجرای آن قرار است بعد از نمایش "سیاست خواجه" به کارگردانی عظیم موسوی که این روزها در سالن اصلی روی صحنه است، آغاز شود.
 
دژاکام نمایش "نصرت خانم، مادرم و نوروز" را نوروز 90 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده بود.
 
کد خبر 1647794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha