۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۲۴

اختلاف مدیریتی طرح ابر رایانه شیخ بهایی دانشگاه صنعتی را به هاله‌ای از ابهام برد

اختلاف مدیریتی طرح ابر رایانه شیخ بهایی دانشگاه صنعتی را به هاله‌ای از ابهام برد

اصفهان - خبرگزاری مهر: طرح ملی ابررایانه شیخ بهایی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان که دو سال پیش به دست رئیس جمهور به بهره برداری رسید، بر اثر اختلاف مدیریتی به هاله‌ای از ابهام رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح ملی ابررایانه شیخ بهایی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان که دو سال پیش به دست رئیس جمهور هم‌زمان با ابر رایانه ارم در دانشگاه صنعتی امیر کبیر به صورت ویدئو کنفرانس در یک مراسم کاملاً تشریفاتی در این دانشگاه به بهره‌برداری رسید، بر اساس گزارشات رسیده به این دفتر هم‌اکنون متوقف شده است.

محمود اشرفی زاده به عنوان مجری طرح ابر رایانه شیخ بهایی کشور  به محض شنیدن این موضوع  از سوی خبرنگار مهر که پیگیر ماجرا بود، گفت: دنبال دردسر نگردید.

وی با اشاره به اینکه  نمی‌توان گفت که این طرح کامل متوقف شده است بلکه سطح کارایی این طرح کاسته شده است، افزود: مشکلاتی در تعریف مدیریت در دانشگاه صنعتی اصفهان است که البته همچنان پا بر جا است.

مجری طرح ابر رایانه شیخ بهایی کشور ادامه داد:  برداشت‌های مدیر دانشگاه صنعتی اصفهان از این طرح برداشت‌های خاصی است.

وی که در گفته‌های خود سعی می‌کرد جوانب احتیاط را طی کند، اظهار داشت: این طرح که از همان ابتدا کج دار و مریض در دانشگاه صنعتی اصفهان به اجرا گذاشته شد هم‌اکنون پا در هوا است.

اشرفی زاده با اشاره به اینکه مطرح کردن این موضوع در رسانه‌های مشکلات عدیده‌ای را ایجاد می‌کند که بهتر است در این ارتباط با رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان مصاحبه شود.

وی با بیان اینکه بنده هنوز نپذیرفتم که در قسمت بهره‌وری از طرح مسئولیتی داشته باشم، گفت: ما تنها مسئول اجرای طرح بودیم که همان دو سال پیش به اجرا گذاشتیم اما در بحث بهره‌برداری هنوز کسی این مسئولیت را قبول نکرده است.

به گزارش مهر، البته قابل ذکر است که نشستی با چند تن از پیشکسوتان و چهره‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد که در این نشست هم بر متوقف شدن طرح اشاره شده بود و موضوع آن در تمام رسانه‌های منعکس یافت.

کد خبر 1658344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد رضا حشمت خواه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      امید است که ابر رایانه در دانشگاه صنعتی اصفهان راه اندازی و استفاده شود