۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۰۳

پس از 5سال/

انتخابات خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

انتخابات خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج - خبرگزاری مهر: انتخابات خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد پس از پنج سال از تعطیلی خانه مطبوعات این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این انتخابات عصر شنبه با حضور 89 عضو این خانه و مدیرکل و معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد تا اعضای جدید این تشکل صنفی مشخص شوند.

پس از اعلام  برنامه های کاندیداها، رای ریزی انجام شد که در پایان از 10 نامزد عضویت در خانه مطبوعات، هفت نفر حائز آرای اکثریت شدند و به هیئت مدیره خانه مطبوعات راه یافتند و سه نفر نیز به عنوان عضو اللبدل انتخاب شدند.

از چهار نامزد عضویت در بخش نماینده مدیران مسئول نشریات محلی، "زریر حجتی" با 56رای و "جمشید ضرابی" با 50رای به خانه مطبوعات راه یافتند و " همت الله دانش" با 46 رای عضو اللبدل شد.

از دو نامزد شرکت کننده در بخش نمایندگان خبرگزاریها نیز "داریوش بهنیا" با 54 رای عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و "مظفر عدالت نسب" با 39 رای به عنوان عضو اللبدل انتخاب شد.

در بخش خبرنگاران و روزنامه نگاران هم از سه کاندیدای شرکت کننده،" حمید جهان" با 66رای، "نوروز کمایی" یا 58 و " سعید نظری" با 53رای به خانه مطبوعات راه یافتند.

در بخش سرپرستان نشریات کشوری نیز "علی محمد دانشی" تنها نامزد شرکت کننده در این بخش با 43 رای عضو خانه مطبوعات استان شد.

کد خبر 1665659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha