۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۷:۳۷

مسئولان دولتی پاکدشت قبور شهدای گمنام را غبارروبی و عطر افشانی کردند

مسئولان دولتی پاکدشت قبور شهدای گمنام را غبارروبی و عطر افشانی کردند

پاکدشت – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پاکدشت و معاونان وی به همراه جمعی از مسئولان دولتی این شهرستان، قبور شهدای گمنام را غبارروبی وعطر افشانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دولت صبح جمعه پیش از برگزاری نمازجمعه، مقبلی فرماندار و دیگر مسئولان دستگاههای اجرایی با حضور بر قبور شهیدان گمنام پاکدشت، ضمن غبارروبی وعطر افشانی، با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

دیدار چهره به چهره فرماندار با شهروندان پاکدشت

در پی سیاست پاسخگویی دولت به مردم و در ادامه دیدارهای هفتگی، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان پاکدشت به مناسبت هفته دولت، پس از نماز جمعه امروز، ساعتها پای درد دل مردم در مصلای امام خمینی(ره) نشستند و از نزدیک با شهروندان متدین پاکدشتی گفتگوی چهره به چهره کردند.

فرماندار پاکدشت در حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در مناطق محروم کشور چشمگیر است و تمام این دستاوردها در سایه وحدت و همدلی بوده و مردم باید سعی و تلاش کنند تا این وحدت حفظ شود.

از برکات ایران اسلامی، نزدیکی و رابطه تنگاتنگ و صمیمانه مردم و مسئولان است

قربانعلی مقبلی ادامه داد: از برکات ایران اسلامی، نزدیکی و رابطه تنگاتنگ و صمیمانه مردم و مسئولان است که همیشه مورد تأکید امام امت و مقام معظم رهبری بوده است و اگر چنین نبود، امروز کشور ما به این درجه از عزت و اقتدار نائل نمی آمد.

وی تصریح کرد: این رویه با روی کار آمدن دولت نهم و دهم و توجه ویژه شخص رئیس جمهور جلوه دیگری پیدا کرده که سفرهای  استانی دولت نهم و دهم بیانگر همین مسئله است.

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه "خدمت بی منت برای مردم یک توفیق الهی است" به یادآور شد: مسئولان از هیچ تلاشی در رفع محرومیت فروگذار نخواهند کرد.

در این ملاقات عمومی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، مشکلات و مسائل جمع کثیری از شهروندان رسیدگی شده و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها صادر شد.

کد خبر 1679334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha