۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۱۲

لیست مس سرچشمه برای لیگ دسته یک اعلام شد

لیست مس سرچشمه برای لیگ دسته یک اعلام شد

کرمان - خبرگزاری مهر: لیست نهایی تیم فوتبال مس سرچشمه برای شرکت در بازی های لیگ آزادگان مشخص شد و نفرات این تیم در پست های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس سرچشمه که آخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر می گذارد تا از اواخر شهریور ماه بازی های خود را در لیگ دسته یک کشور با بازی برابر شاهین بوشهر آغاز کند، لیست نهایی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد.

بنابر این لیست پیمان شاملو، سیدرسول حسینی و روزبه سینکی به عنوان دروازه بانان تیم مس سرچشمه معرفی شدند.

همچنین نادر فتح اللهی، محمدصادق کرمی، محمد عصارحسنی، علیرضا ابراهیمی، حسن نجفی، رضا عافیت طلب، هادی رمضانی به عنوان مدافعین تیم در نظر گرفته شده اند.

اسامی هافبکهای تیم مس سرچشمه نیز عبارتند از: مسعود ابراهیمی، امیر محمدی، منصور توحیدیان پور، جواد مولایی، علی مرزبان، محمد قاسمی نژاد، محمد فرخی، حسین زامهران، سجاد حسین زاده، محمدرضا پورمحمد، پیمان شیرزادی و پیمان نامور.

همچنین مسلم فیروزآبادی، امیر رفعتی عبدالهادی خنیفر، روح الله بیگدلی و علی قربانی برای خط حمله تیم در نظر گرفته شده اند.

بر طبق این لیست علی رمضانی به عنوان سرپرست، داود مهابادی به عنوان سرمربی، سیدابراهیم تهامی به عنوان مربی، علیرضا حیدررضایی به عنوان مربی، سید نوید گلبوئی به عنوان مربی، محمد محسن دوست به عنوان مربی دروازه بانها، مهدی خانی آباد به عنوان مربی بدنساز و مسعود آذرهوشنگ به عنوان آنالیزور در کادر فنی تیم حضور دارند.

کادر پزشکی تیم مس سرچشمه نیز تشکیل  شده است از: مصطفی زادصالحی پزشک، بسطام زبردست فیزیوتراپیست، محمد سلطانی پزشک و حسین نوروزپور ماساژور.

سجاد حسن زاده و محمود محمدی نیز در بخش تداراکت تیم حضور دارند.

کد خبر 1686156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha