۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۵۵

میراسماعیلی:

200 تخته تشک جودو به استانها تخصیص می یابد

200 تخته تشک جودو به استانها تخصیص می یابد

گرگان - خبرگزاری مهر: نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: 200 تخته تشک جودو از سوی فدراسیون جودو به استانها تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش میر اسماعیلی عصر چهارشنبه در مجمع انتخابات رئیس هییت جودو استان گلستان گفت: احداث آکادمی جودو در استان کار ویژه ای است و نشان از اهمیت بالای این ورزش در استان دارد.

وی افزود: سالن تمرین، تشک و لباس جودو سه نیاز اصلی ورزشکاران استان است که احداث آکادمی جودو به نیاز سالن جودو پاسخ می دهد و تخصیص تشک جودو نیز بخشی از نیاز دوم را جبران می کند.

میر اسماعیلی ادامه داد: لباس و قیمت بالای آن نیاز اصلی جامعه جودو است که تاکنون نتوانستیم برای آن فکری کنیم، منتظریم تا طرح ویژه ای را دنبال کنیم اما هنوز به هدف نرسیدیم.

وی اذعان داشت: همه جامعه جودو باید دست به دست هم دهند و تلاش کنند تا جودوی کشور به افتخارات جهانی و المپیک دست پیدا کند و این امر وظیفه مارا دو چندان می کند تا برنامه ریزی داشته باشیم و با تلاش و جدیت به مدالهای جهانی دست پیدا کنیم.

میر اسماعیلی خاطر نشان کرد: جودو چند سالی دچار رکود شد اما در حال حاضر همه در فدراسیون نیت دارند تا جودو را از رکود در بیاورند .

وی به توجه به تیم های پایه تاکید کرد و گفت: در فدراسیون به تیم های پایه توجه داریم و برگزاری لیگ های نوجوانان و نو نهالان از همین توجه نشات گرفته است.

کد خبر 1700532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha