۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۴

پس از چند ماه تاخیر/

دومین شماره فصلنامه "هایا" در مریوان منتشر شد

دومین شماره فصلنامه "هایا" در مریوان منتشر شد

مریوان - خبرگزاری مهر: فصلنامه "هایا" که یک نشریه فرهنگی - ادبی است و در مریوان به چاپ می رسد با تأخیری چند ماهه بار دیگر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره های دوم و سوم فصلنامه "هایا" که ویژه فصل های بهار و تابستان است در یک نوبت و با ارائه آثاری از "آذر ولیزاده"، "صابر نیک بخت"، "مدرک کریمی"، "دانیل مک درامات" و "ابراهیم محمد حسینی" آراسته و به بازار فروش عرضه شده است.

در این شماره که نسبت به اولین شماره آن با افزایش قیمت هزار و 500 تومانی نیز همراه بوده است و با قیمت سه هزار و 500 تومان به فروش می رسد، "فرهاد شاکلی"، "صدیق زاهدی"، "محمود مبارک شاهی"، "قادر علیخا"، "عادل محمدپور" و "عدنان حسینی" از هنرمندان و نویسندگان این شهرستان مطالبی به چاپ رسیده است.

چاپ دوم و سوم این فصلنامه توسط نویسندگان آن به "جلال ملکشا" یکی از نویسندگان نامی استان کردستان تقدیم شده است که عکسی از وی نیز در پشت جلد این فصلنامه چاپ شده است.

به گفته "آزاد محمدی" سردبیر این فصلنامه افزایش قیمت این مجله به خاطر افزایش قیمت بازار اوراق و نرخ چاپ آن است و انتظار می رود این شماره از نشریه هایا مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

کد خبر 1722851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha