۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶

اعلام برنامه های شبکه تابان در ایام محرم/ پخش سریال مختارنامه از سیمای شبکه تابان

اعلام برنامه های شبکه تابان در ایام محرم/ پخش سریال مختارنامه از سیمای شبکه تابان

یزد - خبرگزاری مهر: سیمای شبکه تابان در محرم امسال برای همراهی با عزاداران حسینی اقدام به پخش سریال های مذهبی و فیلم های سینمایی مناسب با ایام حزن و اندوه محرم می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سریال مختارنامه که زندگی مختار، ابوعبید بن ثقفى، از جمله چهره‌های شناخته شده برای شیعیان و به خصوص علاقه ‌مندان به امام حسین(ع) و قیام عاشوراست و مختار‌نامه عنوان سریالی است که داستان زندگی و قیام مختار ابوعبید بن ثقفى را روایت می‌کند.

سریال مختارنامه سه بخش دارد که در بخش نخست جوانی زندگی مختار ثقفی و در دو بخش دیگر میانسالی تا شهادت وی را به تصویر می‌کشد.

این سریال سال قبل از شبکه یک پخش شد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت این سریال امسال از شبکه تابان هروز از اول محرم ساعت 10 و 30 دقیقه صبح و تکرار آن ساعت 17 و 30 دقیقه و روز بعد یک بامداد پخش می شود.

سریال فرات نیز ویژه ایام محرم آماده شده و داستان دو دوست قدیمی را به تصویر می‌کشد که بر اثر حادثه ‌ای رفاقت دیرینه آنها جای خود را به دشمنی می‌دهد تا آنجا که این دو دوست قدیمی برابر یکدیگر قرار می ‌گیرند.

در این سریال جمعی از هنرمندان نام ‌آشنای سینما و تلویزیون هنرنمایی کرده‌ اند.

اکبر زنجانپور، حسن پورشیرازی، گوهر خیراندیش، فریبا جدی ‌کار، حمید ابراهیمی، رامین راستاد، نفیسه روشن، شیوا ابراهیمی، روح‌ الله کمانی، ناز آفرین کاظمی، سارا بهرامی و علی مرادی در این سریال در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌ اند.

سریال فرات هر شب ساعت 19 پخش می شود.

فیلم های سینمایی گمشده در تاریکی، تلواسه، چهار حرفی، صلات ظهر، گردش پرگار، همپای آب و سماع در آتش و.... نیز از دیگر برنامه هایی است که در ایام محرم از شبکه تابان پخش می شود.

کد خبر 1745672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha