۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۷

با حضور نمایندگان ایران؛

شانزدهمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا برگزار می‌شود/ احمدی نامزد دبیرکلی

شانزدهمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا برگزار می‌شود/ احمدی نامزد دبیرکلی

شانزدهمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا(ASPU) دهم تا دوازدهم آذر به میزبانی انجمن ورزشی نویسان کویت و با حضور "جیانی مرلو" رئیس ایپز و "روزالین موریس" دبیر کل ایپز در این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، مهم ترین دستور کار این کنگره برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتحادیه ورزشی نویسان آسیا برای چهار سال آتی است که طی آن رئیس، دبیرکل، نایب رئیس اول، نواب رئیس، خزانه دار و اعضای هیات رییسه با رای نمایندگان کشورهای آسیایی عضو آسپو انتخاب خواهند شد.

اتحادیه ورزشی نویسان آسیا همزمان با برگزاری بازیهای آسیایی 1974 در تهران پایه گذاری شد و بطور رسمی فعالیت خود را از سال 1978 آغاز کرد. مقر این اتحادیه در سال های نخستین فعالیت در کشور کویت بود که پس از حمله صدام به این کشور، به شرق آسیا منتقل گردید.

ریاست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا در طی بیست سال گذسته بر عهده "پارک کاپ چول" از کشور کره جنوبی بوده که وی با عدم اعلام کاندیداتوری خود، این مسئولیت را به رییس جدید منتخب این دوره از انتخابات واگذار خواهد کرد. برای کسب کرسی نایب رییس اول ابن اتحادیه نیز نمایندگان کشورهای چین، عربستان سعودی، قطر، مغولستان، و بنگلادش با هم رقابت دارند.

دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران از سال 2002 به عضویت هیات رییسه اتحادیه ورزشی نویسان آسیا درآمد و در سال 2006 نیز به عنوان نایب رییس انتخاب شد. احمدی در انتخابات این دوره برای پست های دبیرکلی و نایب رییسی این اتحادیه داوطلب شده است.

در شانزدهمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا دکتر احمدی به عنوان نایب رییس "آسپو"، منوچهر زندی به عنوان نایب رئیس ایپز، میثم زمان آبادی و رضا خسروی اعضای هیات رئیسه و دبیرکل و خزانه دار انجمن ورزشی نویسان ایران حضور خواهند داشت.

کد خبر 1752775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha