۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۹:۴۴

سالگرد درگذشت زنده‌یاد بروسان طی سه مراسم برگزار می‌شود

سالگرد درگذشت زنده‌یاد بروسان طی سه مراسم برگزار می‌شود

شعرای استان خراسان رضوی در سه مراسم جداگانه به مناسبت سالگرد درگذشت غلامرضا بروسان و همسرش الهام اسلامی و دخترشان گردهم می‌آیند و مجلس یادبود برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نخستین سالگرد درگذشت غلامرضا بروسان و همسرش الهام اسلامی در حادثه رانندگی،  مراسم‌های بزرگداشتی برای وی از سوی دوستدارانش در شهر مشهد برگزار می‌شود.

بر این اساس مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت مرحوم بروسان روز پنجشنبه 16 آذر و از ساعت 14:30 بر سر مزار وی در قطعه هنرمندان بهشت رضای شهر مشهد برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران، دوستان و اقوام زنده‌یاد بروسان برگزار خواهد شد، مراسم شعرخوانی با حضور شاعران استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد و از تندیس وی که توسط یکی از هنرمندان خراسان با نام قدمیاری ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

همچنین مراسم مشابهی نیز روز شنبه 18 آذر از سوی جهاد دانشگاهی شهر مشهد برگزار می‌شود.

مراسم شب شعر بروسان نیز روز 22 آذر ماه سال جاری و در محل انجمن شعر بروسان در شهر مشهد برگزار می‌شود.

این انجمن که غلامرضا بروسان بانی آن به شمار می‌رفته است، نخستین جلسه خود را پیش از فوت وی در مشهد برگزار کرد و در سال جاری به مناسبت سالگرد درگذشت این شاعر و نیز ایام سالگرد تولد وی نشستی صمیمی با حضور شاعران آزاد مشهد و نیز برخی از استادان شعر خراسان همچون محمد باقر کلاهی اهری برگزار خواهد کرد.

خانواده زنده‌یاد الهام اسلامی نیز مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت وی را روز 10 آذرماه امسال در شهر محمودآباد استان مازندران برگزار کردند.

غلامرضا بروسان، شاعر مشهدی همراه با همسرش، الهام اسلامی شاعر و دختر خردسالش صبح روز 14 آذرماه سال گذشته در یک حادثه رانندگی کشته شدند.

کد خبر 1758292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha