۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲

با قطعاتی تازه/

حجازی کنسرت عصار را رهبری می‌کند

حجازی کنسرت عصار را رهبری می‌کند

مدیر برنامه‌های علیرضا عصار با اشاره به برگزاری کنسرت این خواننده به رهبری فواد حجازی از اجرای قطعات جدید در این کنسرت خبر داد.

حبیب صبور، مدیر برنامه‌های علیرضا عصار درباره اجرای کنسرت جدید این خواننده به خبرنگار مهر گفت: در حال هماهنگی برای اجرای کنسرت در تهران هستیم، اما هنوز زمان خاصی را برای برگزاری کنسرت مشخص نکردیم زیرا ارکستر باید آمادگی لازم را برای اجرا داشته باشد و از طرف دیگر 90 درصد کار با تغییر روبرو شده و طبیعا هماهنگ شدن با شرایط جدید نیاز به وقت دارد.

وی افزود: این کنسرت بر اساس ترکیب هنرمندان قدیمی اجرا خواهد شد ولی با توجه به اینکه سازهای جدیدی در کنسرت مورد استفاده قرار می گیرد، منتظر هستیم تا هنرمندان دیگری نیز به مجموعه ما ملحق شوند.
 
مدیر برنامه‌های عصار با اشاره به ترکیب اعضای کنسرت گفت: فواد حجازی رهبری ارکستر را بر عهده دارد و امین قمی‌نژاد، بهنام آرین نژاد و افشین حامدی‌پور از دیگر هنرمندانی هستند که با نوای سازهای خود در این کنسرت عصار و حجازی را همراهی می‌کنند.
 
صبور اضافه کرد: ارکستر در شهر تهران برگزار می‌شود و قصد داریم پس از اینکه ارکستر تهران تمام شد برای اجرای ارکستر در شهرستان‌ها هم برنامه‌ریزی کنیم.
 
مدیربرنامه‌های عصار درباره آلبوم جدید این خواننده نیز بیان کرد که به احتمال زیاد قبل از اجرای کنسرت، آلبوم جدیدی ارائه خواهد شد و از قطعات این آلبوم هم در اجرای کنسرت استفاده خواهیم کرد.
کد خبر 1761399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha