۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹

در صحن مجلس؛

لاریجانی تذکر مطهری درباره اظهارات خانواده ستار بهشتی را وارد ندانست

لاریجانی تذکر مطهری درباره اظهارات خانواده ستار بهشتی را وارد ندانست

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مرگ ستار بهشتی تذکر نماینده مردم تهران مبنی بر ورود بدون مجوز ماموران به خانه این وبلاگ نویس در هنگام دستگیری را وارد ندانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی مطهری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی در خصوص فوت ستار بهشتی در تذکری اظهار داشت: حفظ شان و منزلت مجلس وظیفه هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی است.

وی ضمن تشکر از کمیسیون امنیت ملی و دواتگری عضو این کمیسیون و مامور تهیه گزارش در خصوص ستار بهشتی گفت: در ملاقاتی که خانواده ستار بهشتی با من داشتند مادر و خواهر وی اظهار داشتند زمانی که ماموران برای بردن ستار بهشتی به منزل ما مراجعه کردند حکمی در دستشان نبود و وقتی ما از آنها حکم خواستیم آنها با بیرون آوردن اسلحه خود به زور وارد منزل ما شدند و این در حالی است که در گزارش قرائت شده آمده است که ماموران با حکم قاضی به منزل وی مراجعه کردند.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: این بخش گزارش باید تصحیح شود چرا که آنها بدون حکم وارد منزل ستار بهشتی شدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درپی صحبت های علی مطهری گفت: ما نمی توانیم به حرف های خانواده ستار بهشتی استناد کنیم و گزارش را تغییر دهیم.

مطهری در ادامه گفت: من خودم شخصاً در این زمینه پیگیری هایی داشتم.

لاریجانی در پاسخ به مطهری گفت: اگر خود شما هم به نتایجی رسیده اید باز نمی توان گزارش را تغییر داد چرا که این گزارش بر اساس نظرات کارشناسی پلیس تنظیم شده است و به تایید رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز رسیده است.

کد خبر 1784384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha