۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳

تاج خبر داد:

سازمان لیگ با محمدی همکاری خواهد کرد/ از هیات مدیره پرسپولیس استعفا کردم

سازمان لیگ با محمدی همکاری خواهد کرد/ از هیات مدیره پرسپولیس استعفا کردم

سرپرست جدید سازمان لیگ برتر فوتبال ایران می‌گوید یکی از موضوعاتی که برای بازگشت با علی کفاشیان مطرح کرده، بازگشت عزیزالله محمدی به این سازمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بدون شک از عزیزالله محمدی استفاده خواهم کرد ولی هنوز سمت و پست او معلوم نیست. باید با خود عزیز در این خصوص صحبت کنم.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که قبل از بازگشتم به فدراسیون با علی کفاشیان مطرح کردم این بود که از محمدی استفاده کنم. به همین خاطر با رئیس سابق سازمان لیگ همکاری خواهم کرد.

سرپرست جدید سازمان لیگ همچنین از تعامل این سازمان با اتحادیه فوتبال خبر داد و گفت: فکر می‌کنم تعامل خوبی با اتحادیه فوتبال خواهیم داشت. باید ببینیم چه وظایفی را می‌شود به این اتحادیه مُحول کرد که خلاف قانون نباشد.
 
عزیزالله محمدی در دوره گذشته فدراسیون فوتبال، نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ بود که جای خود را در دوره جدید به غلامرضا بهروان داد. بهروان هم چند روز پیش از سازمان لیگ کنار رفت تا مهدی تاج به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شود.
 
مهدی تاج همچنین در بخش دیگری از این نشست خبر استعفایش از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد و گفت: به خاطر حضورم در سازمان لیگ از هیات مدیره پرسپولیس استعفا کردم.
کد خبر 1792557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha